The new collections are already appearing in the stores as we eagerly look forward to the arrival of spring and the change of our daily clothing for more spring-appropriate.Clothing brands are aware of this and are flooding us with new advertising campaigns. Is there something in their offer worth the attention? Spring/Summer 2015 will be the revival of the flower child, hippie style and 60 -70's aesthetics. Bell- bottoms, prints, fringe, suede jackets and denim “total look” are coming back. How the famous brands interpreted  the upcoming trends? 

W sklepach pojawiają się już nowe kolekcje a my z utęsknieniem czekamy na nadejście wiosny i zmianę codziennej garderoby na bardziej wiosenną. Marki odzieżowe już o tym wiedzą i zasypują nas nowymi kampaniami reklamowymi. Czy coś z ich oferty jest warte uwagi? Sezon Wiosna Lato 2015 będzie odrodzeniem stylu hippie, estetyki lat 60-70'tych i dzieci kwiatów. Powracają dzwony, wzory, frędzle, zamszowe kurtki i jeansowy total look. Jak zinterpretowały lub przełamały ten trend znane sieciówki?

1.

MANGO

W ostatnich latach Mango zapraszało do swoich kampanii gwiazdy wielkiego formatu, jak Penelope Cruz czy Scarlett Johanson. Tym razem marka postawiła na młodą, obiecującą niemiecką modelkę Annę Ewers. Blond piękność przypomina Brigitte Bardot dzięki czemu wspaniale pasuje do kolekcji Mango inspirowanej stylem boho i latami 70'tymi. Ewers ma już na swoim koncie kampanie dla wielu ekskluzywnych marek, a co więcej jej zdjęcia można zobaczyć w tegorocznym kalendarzu Pirelli, który słynie ze współpracy z najpiękniejszymi kobietami świata. 

 

2.

 ZARA

Zdjęcia kampanii Zary 2015 wykonane przez Jamiego Hawkesworth wyglądają jak żywcem wyjęte z lat 70'tych. Totalne retro w krojach i tkaninach świetnie wpisują się w nadchodzące trendy, a modelki Ine Neefs, Jean Campbell i Grace Hartzel są idealnym uosobieniem dzieci kwiatów. W kolorystyce przeważają ciepłe odcienie brązów i bordo, nie mogła również zabraknąć jeansu.

 

3.

 

SIMPLE

Kobieta Simple, która całym sercem kocha klasykę, postanowiła odnaleźć w sobie młodzieńczą spontaniczność i pobawić się modą. Żywe kolory i wzory wciąż mieszczą się w klasycznych liniach z jakich słynie marka. Wyraźnie słychać jednak echa lat 60'tych w nieco bufiastych rękawach i trapezowych sukienkach. Modelki Magdalena Jasek i Maja Salamon są jak powiew świeżego powietrza a ich kolory włosów – rudy i blond – pięknie ze sobą kontrastują. Fantastyczne zdjęcia to zasługa polskiej fotografki Agaty Pospieszlaskiej. Światowy poziom.

 

 

4.

TOP SHOP

Brytyjska marka postawiła na znaną twarz i po raz kolejny zaprosiła do kampanii Carę Delevigne. Top shop wprowadził elementy boho, stawiając jednak na nieco bardziej minimalistyczne podejście i klasykę. Zdjęcia przypominają wcześniejsze kampanie Gap, a współczesna uroda modelki przełamuje retro stylistykę.

 

5.

H&M

W najnowszej kolekcji marki H&M swobodnie przeplata się temat lata, egzotycznych wakacji w Miami oraz lat 70'tych ale w bardziej androgynicznej wersji w stylu Diane Keaton. Pojawiają się tropikalne wzory, duże kapelusze, zwiewne materiały, a także zapożyczenia z męskiej szafy jak koszule oversize czy sportowe kamizelki. Nie mogło zabraknąć jeansowych dzwonów. Modelka Karmen Pedaru świetnie sprawdza się w roli intrygującej chłopczycy.

 

 

6.

MASSIMO DUTTI

Fotografem tegorocznej kampanii Massimo Dutti był genialny Mario Testino. Do sesji pozowali Vanessa Axente, Alisa Ahmann, Mathias Lauridsen & Nikolai Danielsen. Kolekcja na wiosnę/lato 2015 nawiązuje do stylu Safari i egzotycznych podróży. Przypomina mi kostiumy z filmu "Pożegnanie z Afryką". Stonowana ale ciepła kolorystyka i klasyczne fasony zaowocowały piękną, luksusową kampanią, której nie powstydziłby się Tommy Hilfiger czy Hugo Boss.

 

A która z tych kampanii najbardziej przypadła Wam do gustu? Czy widzicie już coś na co będziecie polować w sklepach?

Miłego dnia!