1.

Marks&Spencer wytoczył naprawdę ciężkie działa. Z pewnością będzie to przełomowy sezon dla tej brytyjskiej marki. Zdjęcia do najnowszej kampanii wykonała sama Annie Leibovitz, a pozowało jej kilkanaście brytyjskich gwiazd. Fotografie utrzymano w podobnej stylistyce jak te, które z powodzeniem stosuje Hilfiger od kilku sezonów i trzeba przyznać, że to strzał w dziesiątkę.

2.

Nowa kolekcja Zary charakteryzuje się minimalistycznym krojem i neutralnymi barwami. Modelki przemierzają ulice Londynu w eleganckich i lekko chłopięcych zestawach, dla których bez problemu znalazłabym miejsce w swojej szafie. Zdjęcia wykonał Patrick Demarchelier.

3.

Miranda Kerr po raz kolejny została twarzą hiszpańskiej marki Mango. Fotografie autorstwa Inez van Lamsveerde oraz Vinoodh Matadin to kolejny udany projekt – te ubrania po prostu chce się nosić!

4.

Możemy być dumni z naszej rodzimej marki, której tegoroczna kampania reklamowa niczym nie odstaje od tych zaprezentowanych przez europejskie sieciówki. Modelka Freja Beha Erichsen świetnie wpasowała się w militarny i nieco surowy klimat nowej kolekcji.

5.

Kolejną sieciówką, która wybrała ulice Londynu jest skandynawski gigant H&M. Twarzą kampanii jest nie byle kto, bo sama Gisele Bundchen, dzięki której nowa kolekcja odbiła się szerokim echem w mediach. 

A Waszym zdaniem, która kampania reklamowa jest najlepsza? Czy dzięki takim przedsięwzięciom chętniej sięgacie po ubrania danej marki?