Wpis powstał we współpracy z marką Balagan.
Buty – BALAGAN
puchowa kamizelka – 303 Avenue
sweter z moherem – MLE (obecna kolekcja, model Laax)
pikowana kurtka – MLE (stara kolekcja)
jedwabna apaczka – Toteme
Odkrywam na nowo polskie góry i muszę przyznać, że to poniekąd Wasza zasługa. Część z Was pewnie pamięta, że od lat moje serce bije mocniej, gdy tylko usłyszę o Val di Fiemme czy Cortinie d’Ampezzo we włoskich Dolomitach, ale przyszedł czas, aby się przełamać i odkryć na nowo miejsca, które jak przez mgłę pamiętałam z dzieciństwa. Wrócę do Was z moimi zakopiańskimi poleceniami, gdy tylko zjem ostatniego (prawdziwego!) oscypka, a tymczasem zostawiam Was z niedzielnym wpisem.
Ale tutaj też pojawi się mały mariaż włoskich i polskich gór. Cortina to od dawna stolica zimowej mody i zawsze gdy miałam okazję odwiedzić to miejsce, uwielbiałam przesiadywać przy kawiarnianym stoliku (lokalsom w ogóle nie przeszkadza siedzenie na zewnątrz przy minus dziesięciu) z jakimś rozgrzewającym napojem w dłoni i przyglądać się przechodniom. Jako fanka klasyki wyglądałam tam chyba nieco pospolicie – za to od kobiet, które mnie mijały nie można było oderwać wzroku. Ach jak pięknie one łączyły efekt regionalnego rzemiosła z modą! Znakiem szczególnym były górskie trzewiki, wiązane aż nad kostkę, pięknie wykonane, a jednocześnie bardzo funkcjonalne, jeśli chciało się korzystać z uroków gór (a nie tylko siedzieć w kawiarni ;)). Można je było znaleźć w tamtejszych sklepach i nigdzie indziej.
Zazdrościłam bywalczyniom Cortiny nie tyle butów, co odwagi w łączeniu nieoczywistych ubrań i dodatków. Chociaż, nie powiem, butom też przyglądałam się nie raz. Gdy polska marka Balagan pokazała mi swój nowy projekt aż podskoczyłam. Niby podobne do tych, które widziałam na włoskich deptakach, ale jednak inne, bardziej minimalistyczne, no i z tym cudownym ociepleniem wewnątrz z czystej wełny owczej. Wzięłam je do Zakopanego i mam nadzieję, że po Cortinie też z dumą się w nich przejdę :).
Kod MLE20 daje 20% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie BALAGAN (ważny do końca listopada).
komentarzy 149
Omg, polskie góry to jednak nie za niskie progi ..
dodany przez Joanna @ 5 listopada 2023 o 20:36. #
Jak widać nie, po co te docinki? A tak przy okazji polecam moje rejony. Beskid Śląski jest przepiękny i miasto Bielsko również. Ma swój wyjątkowy klimat.
dodany przez Natalia @ 5 listopada 2023 o 21:42. #
Ja to wiem że polskie góry są piękne i to nie docinki ani złośliwości jedynie stwierdzenie faktu. Kasia od lat promuje tylko zagraniczne wyjazdy więc trochę tzw szczena opadła że zawitała w nasze góry. Ciekaea jestem co ją do tego skłoniło że wybrała normalność zamiast lansu.
Poza tym wyrażam swoją opinię a to że trąci nutką ironii (a nie złośliwości) to trudno. Obrończynie start :)….
dodany przez Joanna @ 6 listopada 2023 o 08:32. #
To w polskich górach nie można się lansować?
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 09:24. #
siema
dodany przez Mirek @ 15 stycznia 2024 o 14:53. #
Chęć wyjazdu do Włoch, Grecji, Wiednia ..itd.. uważasz za lans?
A ja myślałam, że to chęć poznania różnych miejsc…..a to lans ;))))
Zrobiłaś mi dzień, dzięki ;)))))
dodany przez Ella @ 6 listopada 2023 o 10:48. #
Do usług. Jak widać nie chwyciłas ironii, no ale w tych czasach inteligencja to jak widać towar deficytowy.
dodany przez Joanna @ 6 listopada 2023 o 13:19. #
Ellu, tylko Kasia nie bywa ani w Wiedniu, a tym bardziej w Grecji. Paryż, Prowansja, szczególnie na zaproszenia od Chanel – notabene, tak rozanielonej Kasi jak na imprezach tej marki, zakrapianych oczywistym szampanem, nigdzie więcej nie zobaczycie – czasami Włochy w lecie i Chorwacja, bo „Tatulek” lubi spędzać tam tradycyjny urlop rodzinny z wnuczętami. W Polsce to poza Trójmiastem i Kaszubami, prawie tylko Warszawa, raz była w Szczecinie i raz w pałacu w Mosznej na Śląsku.
Ale nie musisz się martwić Ellu, Zakopane to jest trzecie po Warszawie i Sopocie najbardziej snobistyczne miejsce w PL.
dodany przez Dorota @ 6 listopada 2023 o 14:05. #
Również kocham i polecam Beskid Śląski (prawie moje tereny) – na wędrówki górskie, ski tury i inne weekendowe aktywności, jednak na nartach intensywnie się tam nie da pojeździć, dlatego na ferie wybieramy Alpy. Jedno nie przeszkadza drugiemu, więc po co te wszystkie złośliwostki. Jak dla mnie Zakopane jest za to mega snobistyczne, a i z narciarstwem średnio (za dużo ludzi), ale za to ma niepowtarzalną architektę, no i wysokie malownicze szczyty.
dodany przez Magdalena @ 6 listopada 2023 o 09:30. #
My , to wiemy :)
dodany przez Katarzyna @ 6 listopada 2023 o 12:17. #
Ja uwielbiam Bielsko i przyjeżdżam w Twoje rejony przynajmniej raz w roku ❤️
P. S. Lubię się też „lansować” na zagranicznych wyjazdach 🫣
dodany przez Aga @ 6 listopada 2023 o 13:38. #
Polskie góry to jedynie Góry Świętokrzyskie z których pochodzi rodzina Kasi po kądzieli. Karpaty to góry jednak dzielone z Czechami, Słowacją i Ukrainą, a Sudety to scheda poniemiecka, również dzielona z Czechami.
Pasmo Tatr w 2/3 leży na Słowacji i w 1/3 w Polsce.
Zakopane to równe Sopotowi snobistyczne miejsce. Wielowiekowa góralska tradycja różni Zakopane od Sopotu, gdzie tradycji nie ma, bo większość ludności jest napływowa. Architektura też golralska, a w Sopocie niemiecka. No i w Zakopanem jest wiecej możliwości sportu, nie tylko jazdy na nartach w warunkach wysokogórskich, ale również wspinaczki wysokogórskiej.
W porównaniu do Dolomitów – Tatry są masywem niezbyt rozległym i bardzo zwartym.
dodany przez Anonim @ 5 listopada 2023 o 22:44. #
🤣🤣🤣 komentarz w punkt. To samo sobie pomyślałam. Co za kataklizm Cie Kasiu skłonił fo tak 'desperackiej’ decyzji ? 🤣
dodany przez Anonim @ 5 listopada 2023 o 23:18. #
Zabrakło forsy kryzys w sektorze gospodarki związanej z ubraniami niestety. Wielkie koncerny tekstylne ogłaszają straty i zamykają kolejne salony np.H&M.
dodany przez Jolka @ 6 listopada 2023 o 17:01. #
Ale głupoty piszesz. Przecież jej ojciec to Donald Tusk. Żaden kryzys ich nie dotknie
dodany przez Eve @ 7 listopada 2023 o 11:15. #
Oooo tego jeszcze na tym blogu nie grali :D inne miejsce niz drzwi w domu, murek, Paryż, południowa Francja czy Dolomity? Godne zapamiętania. 😂😂
dodany przez Olga @ 5 listopada 2023 o 20:43. #
Jeśli tak Ci nie pasuje, to po co tu wchodzisz? Stwórz swojego bloga i wrzucaj na niego zdjęcia jakie tylko chcesz!
dodany przez Syl @ 7 listopada 2023 o 09:55. #
Polskie góry – zawsze na tak! Ale Zakopane zawsze na NIE.
dodany przez Ja @ 5 listopada 2023 o 20:50. #
A co z Zakopanem Witkacego, z piękną architekturą, z zalążkiem polskiej turystyki górskiej i Pęksowym Brzyskiem? Zakopane to nie tylko Krupówki i „biały miś”…
dodany przez Ola @ 5 listopada 2023 o 21:50. #
W Zakopanem podpalają zabytkowe wille, jedynie po to aby uzyskać grunt pod budowę koszmarków architektonicznych.
dodany przez Anonim @ 5 listopada 2023 o 22:47. #
Tak! Z danych, jakie pozyskał NIK wynika, na terenie Zakopanego tylko w latach 2014-2017 odnotowano 28 pożarów drewnianych budynków, z których połowa dotyczyła obiektów zabytkowych.”W ostatnich latach na terenie Zakopanego wysokie ceny gruntów sprawiały, że by je zdobyć dochodziło do przypadków podpaleń i celowego niszczenia obiektów zabytkowych” zaznaczył Marcin Kopeć, wicedyrektor delegatury NIK w Krakowie.
Przykładowo willa Ros-Ami z ul. Tuwima, która została przez dewelopera – niemal w świetle telewizyjnych kamer i bez reakcji konserwatora zabytków – zrównana z ziemią.
Kontrolerzy NIK badając sytuację w Zakopanem uznali, że miejski konserwator zabytków „nie zapewnił bieżącego i sprawnego nadzoru nad zabytkowymi obiektami.”
Innym przykładem jest zabytkowa willa Monte która została dosłownie obudowana i nadbudowana i otrzymała tytuł Makabryły., czyli najbrzydszej budowli w Polsce.
Urok Willi Monte polegal nie tylko na stylu architektonicznym, ale również na przepięknym otaczającym budynek ogrodzie, który projekt architektoniczny, a w konsekwencji „beton” zniszczył bezpowrotnie. W przypadku willi Monte to projekt architektoniczny spowodował brutalna dewastacje obiektu, więc mówienie tu o sztuce architektonicznej jest jedynie farsą.
Łączenie starego z nowym w żadnej mierze nie jest działaniem kontrowersyjnym, ale wymaga od planisty ogromnego kunsztu zawodowego, a tego Piotr Leja ewidentnie nie posiada, bo przebudowę można zaprojektować bez dewastacji zarówno historycznego budynku, jak i przyrody. Przykładów łączenia historycznych budynków z nowoczesną architektura jest bardzo wiele – muzeum Luwru, muzeum d’Orsay, Palazzo Grassi etc, wystarczy odpowiedni koncept.
dodany przez Dorota @ 6 listopada 2023 o 14:52. #
Otoz to. Zakopane to nie tylko Krupowki i Gubalowka ( dla co poniektorych jedyny szczyt, jaki zalicza) Zakopane to takze – oprocz Zakopanego Witkacego – muzea i galerie, teatr, Zakopane to stara architektura i klimat – tylko trzeba tego poszukac i odejsc w bok od tlumow. Jezdze co roku, glownie dla chodzenia po szlakach – i to raczej wybieram mniej uczeszczane, bo jakos nie podnieca mnie kolejka na Giewont i Rysy. ale i zwiedzam, wyszukuje urokliwe zakatki. teraz jest trand na osmieszanie Zakopanego – fakt, Krupowki to atak kiczu i tlumow – ale ma ono o wiele wiecej do zaoferowania
dodany przez MagdalenaT @ 6 listopada 2023 o 07:19. #
Dzisiaj niestety ciężko już to wszystko o czym piszesz znaleźć… Obecnie wszystko w Zakopanem ma otoczkę z plastiku i innego badziewia. Nie pasuje mi też przeciętny turysta tam przyjezdzajacy- byle jak najszybciej się napić… Taka jest smutna prawda.
Polecam wspominany już w komentarzach Beskid śląski i ogólnie całe Sudety. Fantastyczne szlaki, urokliwe miasteczka, cisza, spokój.
dodany przez Ja @ 6 listopada 2023 o 07:43. #
Ale co ci przeszkadza ten ”przecietny” turysta? Jak jesteś taka ponad to, to po co łazisz po Krupowkach? Po co się tak dreczysz? Siedz sobie w buszu i napawaj swoją „wyjatkowoscią”🤣🤦
Jeśli stworzono tam przybytki w których można się najeść/napić/pobawic to co cię dziwi, że ludzie w nich jedzą/piją/bawią się?
Góry są dla wszystkich. Każdy ma prawo spędzać czas po swojemu. Jarzysz?
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 16:52. #
Zgadzam się, ale to pewien rodzaj turystów sprawił, że Zakopane zyskało etykietę stolicy górskiego kiczu: ci, którzy odstawiają tylko lans na Krupówkach, ewentualnie wjadą tylko kolejką na Gubałówkę, żeby zrobić kilka fotek i wypić kilka piw… Szkoda bardzo.
dodany przez Magdalena @ 6 listopada 2023 o 09:35. #
Na Podhalu króluje folklor, który czasami bywa kiczowaty, jednak nawet w Zakopanym nie ma takiego nagromadzenia tandety, jak w sezonie letnim na Wybrzeżu, gdzie kicz goni kicz. Tymczasowa nędzność – budek i budeczek, handelków i parawaningu. Wcale nie smakuje świeżą rybą, lecz wszechobecną pizzą i hot dogami.
W Zakopanem można jeszcze jednak zjeść w gastronomii potrawy kuchni regionalnej- kwaśnicę, moskole, oscypki, bundz i bryndzę, a z mięs podawana jest jagnięcina i baranina. Danie są bardzo proste, ale autentyczne, góralskie.
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 20:48. #
Magdaleno, ale co ciebie obchodzi czy ktoś przyjechał do Zakopanego robić rewie mody na Krupowkach czy po doznania mistyczne (tak jak ty i inni ”prawdziwi” 🤦 turyści). Dlaczego wsciubiasz nos w nieswoje sprawy i oceniasz czyjeś wybory. Wybory, które ciebie ewidentnie nie dotyczą przecież? W czasie jak ty przeżywasz na szlaku to ktoś siedzi w kieccy na kawce czy drinku na deptaku. W czym ty masz problem? Czy to ci robi jakąś krzywdę? Nie rozumiem Magdaleno takich ”prawdziwych” turystów jak ty. Problem raczej tkwi w tobie, bo na pewno nie w tych turystach pijących kawkę i spacerujących po Krupowkach. Mających zapewne radość z zakupu plastikowych magnesow czy badziewnych gadżetów. I to jest ich sprawa. Nie musi cię to smucić, ani ranić twego uduchowionego serca. Daj ludziom żyć, zajmij się sobą, a nie wytykaniem innym wydumanych wad. Idź na ten szlak, poprzezywaj co trzeba i tyle. Taką uduchowiona, to powinnaś być ponad to. A nie jesteś jak widać wystarczająco ukojona🤣 przez góry…..
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 17:59. #
Otóż przeszkadza. Mnie też zdarza się wyjść do centrum, do sklepu, na kolację, jak każdemu normalnemu człowiekowi, choć tłumów raczej nie lubię. Nigdy nie przeszkadzają mi „normalni” ludzie, dzieci bądź kuracjusze w takich miejscach. Przymykam oko na pańcie w nieodpowiednich bucikach, futerkach i nie wiem czym tam jeszcze. Irytują mnie jedynie dzikie hordy podpitych osób, bekających, klnących, krzyczących, śmiecących, rozbijających butelki. Hałas. Mam do tego prawo żeby tego nie lubić i tyle.
dodany przez Magdalena @ 8 listopada 2023 o 19:31. #
Sama tez jej dać żyć, a nie jątrzysz ciagle i glęgoczesz. Widać też taka sama z ciebie turystka, jak Ci których bronisz. Kupiłaś już setnego orzeszka czy jeszcze śpisz?
dodany przez Anonim @ 9 listopada 2023 o 10:37. #
Magdaleno, ale co to znaczy, że futerko jest nieodpowiednie? Na wieczór na Krupowkach jak najbardziej torebunia, wystrzałowe buty czy futerko są odpowiednie – jeśli tylko właścicielka futerka czuje się w nim dobrze, to co tobie do tego? Wszyscy mają chodzić w bezkształtnych kurtkach po knajpach czy po deptaku? Tak cię czyjś ładny wygląd w oczy kole? Widzę, że tu jest problem.
A jeśli chodzi o turystów zachowujących się nieobyczajnie/głośno/niebezpiecznie – to wzywa się odpowiednie służby lub prosi o interwencję właściciela lokalu.
dodany przez Sylwia @ 9 listopada 2023 o 12:06. #
Z Zakopanem Witkacego stało się to samo co z Saint Tropez Bardot albo z naszym cudnym Kazimierzem. Gdy tylko celebrysie zaczną jeździć w takie miejsca szybko tracą swój pierwotny urok. Kazimierz pamiętam gdy kamienice w rynku nie były odnowione, trochę smutny to był widok, ale klimacie jaki cudn, eeech jest co wspominać. 2 lata temu pojechaliśmy po latach w sierpniu. Kamienice odżyły, ale te dzikie tłumy, który tam były to jakaś katastrofa, a byliśmy po festiwalu. Gospodyni nam powiedziała ” teraz to jest spokojnie” , więc nie wyobrażam sobie co tam się dzieje w trakcie trwania festiwalu. Plusem przyjeżdżających celebrysiów jest, że napędzają rynek turystyczny i lokalesom żyje się lepiej, minus że takie miejsca właśnie dzięki tej intensywniejszej turystyce tracę swoj urok i klimat…i to jest smutne
dodany przez Agusia @ 8 listopada 2023 o 15:59. #
Anonimie, otóż będę „glęgotać”🤣🤦. Ja nie ma problemu z ”prawdziwymi” turystkami, deklarującymi wszem i wobec, jak to one nie zwracają uwagę na ciuchy. Ja po prostu przechodzę obok nich obojętnie i nie obgaduje ich później na forach. Nie podnoszę tego tematu. Ale nikt mi nie będzie dyktować i mianować ”pancią”, bo pije z różowego termosa czy dobrałam dobrze kolor kurtki do spodni.
dodany przez Anonim @ 9 listopada 2023 o 12:10. #
Te trzewiki to się nadają co najwyżej na Krupówki. W góry chodzi się w porządnych butach trekingowych i szkoda, że Kasia pokazuje swoim czytelniczkom coś innego. Potem TOPR ma co robić.
dodany przez Gog&Magog @ 5 listopada 2023 o 21:01. #
TOPR niestety nie wykazuje w statystykach, ile turystów poniosło śmierć w Tatrach przez nieodpowiednie obuwie, ale zawsze o tym przypomina. Wypadki turystyczne stanowią 90% akcji ratowniczych TOPR.
Odpowiednie buty to najważniejszy element górskiego ekwipunku.
Tylko jak się okazało na instagramie ta „górska wyprawa” Kasi to nie było nawet wejście na Kondratową, nawet nie na Kalatówki, tylko z Kuźnic do Leśniczówki ;):)
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 18:58. #
Kasiu, polecam Ci wypad do Szczawnicy i spacer przełomem Dunajca.
dodany przez Joanna @ 5 listopada 2023 o 21:09. #
Nie mogę się doczekać Twojej relacji z Zakopanego, kocham Tatry i jestem ciekawa Twojego spojrzenia na te rejony. Widzę, że jedliście w Leśniczówce w Kuźnicach, rewelacyjne miejsce! Ta restauracja zdecydowanie zasługuje na polecenie. Jak zawsze przy zmianie scenerii doceniam, że zdjęcia LOTD wyglądają ciekawiej, niż w mieszkaniu;)
dodany przez Magdalena @ 5 listopada 2023 o 21:12. #
Masz jeszcze wiele do odkrycia. ..
dodany przez Ela @ 5 listopada 2023 o 21:13. #
Kasiu, bardzo podoba mi się dzisiejszy LOTD :) wszystko w nim gra. Szkoda, że tak mało zdjęć :( jaki masz rozmiar apaszki z Toteme? czy to ta mniejsza?
Pozdrowienia
Ilona
dodany przez Ilona @ 5 listopada 2023 o 21:32. #
Może i gra, ale w górach wygląda conajmniej śmiesznie. Może Kasiu lepiej wróć w Dolomity, gdzie przyjeżdża się na pokaz mody. W polskich górach to za niskie 'standardy ’ dla Ciebie. Twoje snobokurortowe wyczucie estetyki ma się nijak do polskiej 'mody’ górskiej.
dodany przez Anonim @ 5 listopada 2023 o 23:16. #
Ja polecam całym sercem perłę polskich uzdrowisk – Krynicę Górską!
dodany przez Aleksandra @ 5 listopada 2023 o 21:50. #
Sladami Nikifora :) Ale piekny jets tez Beskid Niski, piekne sa Gorce… tak wiele wspanialych, gorskich wedrowek jest mozliwych po Polsce.
dodany przez MagdalenaT @ 6 listopada 2023 o 07:21. #
Uwielbiam Beskid Niski! Tak piękny jak Bieszczady a jednak o wiele spokojniejszy, mniej skomercjalizowany (gdzie te dzikie Bieszczady…), z doskonałą infrastrukturą turystyczną. To ja pisałam wyżej komentarz o Zakopanem Witkacego i widzę, że podobnie „czujemy” góry :)
dodany przez Ola @ 6 listopada 2023 o 09:10. #
Oj tak, Olu, rezczywiscie czujemy podobnie:) Pozdrawiam serdecznie :)
dodany przez MagdalenaT @ 6 listopada 2023 o 20:25. #
Czy kod do Balagan działa też w sklepie stacjonarnym?
dodany przez iwona @ 5 listopada 2023 o 22:04. #
A mi jakos przykro czytajac ten post. Gory kojarza mi sie z odpoczynkiem i skupieniem na naturze nie przejmowaniem sie ubraniami, z chodzeniem po szlakach. Ja wiem, ze dla kogos przygladanie sie jak inni sa ubrani jest przyjemne i nie mam nic przeciwko. Dla mnie jednak gory to zawsze miejsce oddechu od takich rzeczy i jakos mi smutno ze inni maja tak inne podejscie w takim miejscu.
dodany przez Magda @ 5 listopada 2023 o 22:21. #
Zgadzam się w pewnym stopniu, gdyż sama jestem miłośniczką górskich wędrówek i narciarstwa, niemniej bardziej irytują mnie „turyści” zaliczający tylko drinki przy deptaku : )
dodany przez Magdalena @ 6 listopada 2023 o 09:38. #
Masz rację, coś w tym jest. Ja też nie jeżdżę w góry na rewie mody, nawet gdy udaję się w Alpy lub Dolomity. Myślę wtedy o funkcjonalne odzieży na szlak lub białe szaleństwo na desce.
dodany przez Vivien @ 6 listopada 2023 o 11:54. #
Przesadzasz 🙈 przecież to tylko góry a nie cmentarz, piszesz o tych lasach jakby to było strojenie się na Święto Zmarłych
dodany przez Claudia @ 6 listopada 2023 o 13:01. #
Co ma święto zmarłych do gór i lasów? I co zarówno góry jak i święto zmarłych mają do strojenia się? Totalnie nie rozumiem tego komentarza. A Ty, przepraszam, z hakuego regionu PL jesteś? Pytam z ciekawości, jeśli można
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 16:38. #
A CO ma Twój smutek do tego, że Kasia chce się ładnie ubrać na SPACER po Zakopanem?
A napisałam o Święcie Zmarłych, bo wiele osób ten czas traktuje jako rewie mody na cmentarz i u mnie TO wywołuje smutek.
Dla Twojej ciekawości – jestem z pięknego Dolnego Śląska, ale mieszkam na stałe w Hiszpanii.
Miłego dnia ✌🏻😘
dodany przez Claudia @ 7 listopada 2023 o 10:02. #
Dalej nie rozumiem aluzji do święta zmarłych…przecież Kasia się ładnie ubrała w te góry, a nie funkcjonalnie. Także idąc twoim tokiem myślenia wystroiła się jak na swieto zmarłych, skoro ubiór jest postrzegany w tym kontekście
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 15:17. #
No widzę, że nie rozumiesz 🙉🙉🙉
Przeczytaj sobie pierwszy komentarz tej osoby –
„A mi jakos przykro czytajac ten post. Gory kojarza mi sie z odpoczynkiem i skupieniem na naturze nie przejmowaniem sie ubraniami” / „jakos mi smutno ze inni maja tak inne podejscie w takim miejscu”
Komentująca pisze o górach jakby to nie wiadomo jakie miejsce było… Mi jest smutno kiedy ktoś traktuje CMENTARZ jako pokaz mody. Ale góry? To jakieś niezwykłe miejsce? Zresztą Kasia raczej nie poszła w góry, a na spacer po lesie/Zakopanem.
dodany przez Claudia @ 7 listopada 2023 o 20:02. #
Mi też bardzo przykro to czytać…dla mnie również góry są odskocznią, miejscem odpoczynku od zgiełku i wymagań, takim otuliskuem, w którym można się odciąć od wszystkich I wszystkiego, a już napewno od konwenansów, a tu proszę…jedziemy w góry, żeby się polansowac jak na wybiegu. W życiu nie postrzegałam tak gór, mało tego…ci, co czesto chodzą w góry to ostatnią rzeczą, jaką się przejmują jest wygląd. Kratka do pasków czemu nie, czerwony do niebieskiego proszę bardzo, bandamka na czole – oczywiście itp itd. Nie chciałabym, żeby ten luz zaniknął i nie Saj Bóg w góry wdarła się nachalnie moda
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 15:57. #
Mam dokładnie tak samo – strój w górach ma być przede wszystkim funkcjonalny. Czyli porządne buty, kurtka, wygodne spodnie etc. No i plecak – musi pomieścić termos, prowiant, dodatkowe ubranie, czapkę etc. Z plecakiem że zdjęcia można się wybrać co najwyżej kolejka na Gubałówke 😉
dodany przez Ja @ 6 listopada 2023 o 21:09. #
„Na pewno”, „naprawdę” :*
dodany przez Ola @ 7 listopada 2023 o 02:55. #
A ja idąc w góry maluje się, czesze, dobieram sprzęt i strój do swojej figury/urody, żebym się dobrze czuła, a kolory do siebie pasowały. Mam bajerancki termos i plecak, bo czemu mam mieć zwykły? I wcale nie uważam, że jestem mniej ”prawdziwą” turystką, na którą ty się właśnie tu lansujesz, pokazując swoją wyższość. Twoje wędrowanie, odbiór gór wcale nie są lepsze, pełniejsze od mojego. Z jedną roznicą – ja wyglądam ładnie na szlaku a ty nie (tak przynajmniej wynika z tego co o sobie napisałaś).
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 21:54. #
Anonimie, to chyba nie chodzi o to, że idąc w góry mamy wyglądać brzydko. Jedni bardziej dbają o estetykę i wygląd, inni mniej albo wcale – jak w codziennym życiu: Chodzi o to, żeby wybierając się w góry odzież była też FUNKCJONALNA, a już szczególnie buty – tu naprawę nie ma żartów. Wiem prawie na pewno, że Kasia nie chodzi w prezentowanych butach na szlak jak „prawdziwa górska turystka” tylko na spacer na dole, ale niech znajdzie się choć jedna osoba, która wpadnie na ten zły pomysł, a to już przestanie być bezpieczne… Moim zdaniem lepiej było reklamować te buciki na nadmorskim molo niż w górach. Fajnie by było, gdyby ten komentarz się okazał…
dodany przez Magdalena @ 7 listopada 2023 o 06:55. #
Różnica między nami jest taka, że ja o tym nie myślę i mam to gdzieś, a ty nie…lansujesz się i myślisz, że przeciętną osobę na szlaku obchodzi twój stylowy termos. To jest mrzonka, którą sobie tworzysz dla podbudowania własnego ego. Nie uważam się za lepszą turystkę, tylko smutno mi właśnie, że ktoś może patrzeć na mnie przez pryzmat moich ciuchów i traktować mnie przez to z wyższością. Góry to wolność w każdym wymiarze. Poza tym skąd przekonanie, że wyglądasz ładniej? :D moze wlasnie jedy wrecz przeciwnue. Ach, lustereczko powiedz przecie….kto jest najpiekniejsza turystką na świecie :D
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 08:37. #
To idź i smuć się dalej🤦, że ktoś śmiał wymalować się przed wyjściem na szlak. A termosem się nie lansuje, bo zazwyczaj wybieram szlaki mało uczęszczane, więc nikt zwykle nie widzi, z jakiego termosa piję🤦
dodany przez Sylwia @ 7 listopada 2023 o 21:25. #
Sama traktujesz z wyższością te kobiety, które idąc w góry ładnie się ubierają. Świadczy o tym język i pogardliwy ton, którym się posługujesz.
W całej awanturze nie chodzi jednak o to, czy w góry ubierać się ładnie, czy brzydko, tylko o to, żeby odzież i obuwie było funkcjonalne. Estetyka jest tu sprawą drugorzędną i tu już sobie każdy postąpi według gustu, chęci i zasobności portfela.
dodany przez Gog&Magog @ 8 listopada 2023 o 07:31. #
Smuci Cię, że ktoś Cię może ocenić jednocześnie nie przeszkadza Ci to, że sama innych oceniasz jak nie ubiorą się jak Ty. No cóż za hipokryzja ;)
dodany przez KATARZYNA @ 8 listopada 2023 o 12:27. #
Wiesz, ja też lubię ładnie wyglądać na szlaku, ale jednak wybieram profesjonalną odzież i obuwie. Jedno nie wyklucza drugiego.
dodany przez Gog&Magog @ 7 listopada 2023 o 10:28. #
Brawo! Jazda w góry i luz nie oznacza, że mamy wyglądać jak straszydła, jeśli lubimy wyglądać ładnie. Jak ktoś ma gdzieś wygląd, jego/jej sprawa, ale nie powinno się narzucać swoich poglądów innym i sugerować, że z nimi coś jest nie tak, bo mają inaczej.
dodany przez Anna @ 7 listopada 2023 o 13:46. #
Ha, ha, to dla rozładowania atmosfery: ja na wyprawę górską staram się ubierać gustownie i ładnie ( oczywiście funkcjonalność to priorytet! i tak,robię codzienny makijaż , ale jak już wracam to wyglądam jak straszyło : włosy rozczochrane, make up w szczątkach, błoto na butach ;)
dodany przez Magdalena @ 8 listopada 2023 o 10:30. #
A to coś gorszego, że ktoś ubierze się ładnie idąc w góry? Jak na co dzień lubi się ładnie ubierać to raczej naturalne, że wyjeżdżając w góry, nad morze, na wakacje po prostu też będzie chciał być ładnie ubranym. To nie jest jakiś wielki wysiłek i poświęcenie.
dodany przez KATARZYNA @ 7 listopada 2023 o 07:48. #
No tak, okazuje się, że jak przed wyjściem w góry zadbasz o swój wygląd, to te góry bedą dla ciebie mniej mistycznym doznaniem, niż dla czytelniczki, która o ten design nie dba. I to czyni z niej lepszą, prawdziwszą turystkę!🤣
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 21:31. #
Nie sądzisz, że z takimi poglądami, jadąc w góry i nie dbając o wygląd, lansujesz się na „prawdziwą” turystkę, taką co jest lepsza od tych „wystrojonych”? Poza tym moda w góry już się wdarła – jedna to ta, którą lansujesz, druga to na ciuchy sportowe „górskie”, a trzecia to z rodzaju jaki prezentuje Kasia. Do przemyślenia.
dodany przez Anna @ 7 listopada 2023 o 14:11. #
Ludzie, czy ja gdzieś napisałam, że sie nie czeszę , nie myję i nie piorę ubrań, bo wtedy czuję się 'prawdziwą turystką i wolnąosobą’?! Czy poczucie wolności w stroju jest tożsame z niechlujnością, a funkcjonalna odzież z tandetą? Szokujące i SNOBISTYCZNE poglądy prezentujecie…Ja tylko stwierdziłam, że strój w górach to jest najmniej istotna sprawa, a czaderski termos nie spełnia lepiej swoich funkcji niż najbardziej pospolity zwykłam. Ale ok….niech tam…cieszcie się swoimi 'stylowkami’, koniecznie z najwyższej półki,
w bezowo-bialo-czarnej tonacji, pykajcie sweetfocie przy każdym drzewie i wmawiajcie sobie, że kogokolwiek to w istocie obchodzi, a jak zwichnięcie kostkę w tych ekskluzywnych butach, to lepiej módlcie się, żeby jakiś 'niechlujny’ turysta koło Was przechodził, bo TOPR może Was w tych wyblakłych kolorach nie zauważyć między drzewami i skałami, wtedy może dostrzeżenie sens posiadania np.czerwonego plecaka albo kurtki z odblaskami….
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 20:07. #
No i po co ta złośliwość? Dziewczyny komentujące powyżej zdają się rozumieć potrzebę odpowiedniego ubioru w górach oraz fakt, że funkcjonalność jest tu na pierwszym miejscu. W tym, że ktoś lubi ubrać się ładnie, nawet w góry, nie ma jeszcze nic złego. Tak samo jak wtym, że komuś innemu to zwisa. Kłopot pojawią się wtedy, kiedy na szlak wyruszamy w takim obuwiu, jakie zaprezentowała Kasia. Nie dlatego, że buty są ładne (kwestia gustu, mnie się nie podobają), tylko dlatego, że się nie nadają do tego celu.
dodany przez Gog&Magog @ 8 listopada 2023 o 07:41. #
Szczerze, to nie widuje w górach ludzi w bialo-czarno-bezowych stylizacjach, zazwyczaj stroje górskie są utrzymywane raczej w żywszych barwach ( w górach bywam kilkanaście razy do roku, więc wiem z autopsji). Co do termosu – to ten zwykły trzyma ciepło o wiele krócej niż ten bardziej wypasiony, więc jest mniej funkcjonalny. A że ma piękny kolor i design to tylko na plus. Mi przyjemniej pije się z ładnego naczynia. Do tego herbata nie śmierdzi termosem, jak to bywało w tych metalowych, zwykłych.
dodany przez Sylwia @ 8 listopada 2023 o 13:02. #
Rozumiem, że zakładanie z góry, że jestem 'niechlujna’ i ’ wyglądam jak straszydło ’, tylko dkatego, ze napisalam, że ubior w gorach jest najmniej istotną kwestią, to nie są kąśliwe uwagi? Interesująca gradacja i obrona 'cnotliwych’ grzecznych i zadbanych kobiet….które jednak atakują pierwsze dość bezrefleksyjnie
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 11:59. #
„Kratka do pasków czemu nie, czerwony do niebieskiego proszę bardzo, bandamka na czole – oczywiście itp itd” – dla mnie to jest w kategorii „niechlujność i wyglądanie jak straszydło” – ocena wyglądu na podstawie wyglądu. Zarzucasz innym że pierwsi atakują, a to Ty napisałaś najpierw „a tu proszę…jedziemy w góry, żeby się polansować jak na wybiegu.” – sugestie że ktoś jedzie w góry, żeby się polansować, to niby nie atak? Z góry zakładasz i oceniasz motywacje ludzi na podstawie wyglądu. Ja czasem wyglądam niechlujnie i jak straszydło, nie tylko w górach. Nigdy nie wyglądam tak ładnie jak Kasia. Cokolwiek ludzie pomyślą o moim wyglądzie jest ok, bo to ich opinia o wyglądzie na podstawie tego co widzą. Określanie czyichś motywacji i powodów dlaczego ktoś wygląda źle, albo pięknie, albo zwyczajnie, bez poznania danej osoby i rozmowy z nią, jest płytkim, narcystycznym kreowaniem fałszywej rzeczywistości.
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 18:40. #
No i prawda. Lans sensem życia. Kropka
dodany przez Anonim @ 9 listopada 2023 o 08:01. #
Hej! Podrzucisz proszę link do legginsów? 🙏
dodany przez Małgorzata @ 5 listopada 2023 o 22:53. #
Ja też bardzo poproszę
dodany przez Joanna @ 6 listopada 2023 o 16:28. #
Przyszedł czas żeby się przełamać z Dolomitów na polskie góry?
Nie to, że jestem czepialska ale tak nigdy bym nie napisała a podróżuję często i w różne zakątki świata.
dodany przez Pipi @ 5 listopada 2023 o 22:53. #
Odebrałam to tak samo Pani.
Większość niestety rwie się ciągle zagranicę nie znając wcale własnego kraju.
Kompleksy?? Mam wrażenie że tak bo jak mówię gdzie spędzamy wakacje (mamy zjeżdżoną calą Polskę) to tylko takie zdziwienie że nie na zagranicznych wakacjach.
No ale co ja tam wiem….
dodany przez Joanna @ 8 listopada 2023 o 20:51. #
A co w tym złego? Insza kultura zawsze będzie dla nas bardziej atrakcyjna, egzotyczna. Polskie plaże czy góry, architektura polskich miast są dla nas takie zwyczajne, opatrzyły się nam, pamiętamy je z dzieciństwa. Nie mów, że jakbys miała okazję/środki/czas to raczej wolałabyś zwiedzić Stambuł niż np. Bydgoszcz, prawda?
dodany przez Anonim @ 10 listopada 2023 o 19:24. #
Buty pasują do górskiego klimatu, ale niezbyt nadają się nawet na jedynie turystyczne wędrówki w Tatrach. Co najwyżej możesz w nich dojść z Kuźnic na Kalatówki, ale z Kalatówek do Strążyskiej byłoby trudno. Podstawą do wędrówek w górach są górskie buty z odpowiednim wyraźnym profilem i usztywniające w kostce. Do jazdy na nartach też potrzebne są nie tylko narty, ale odpowiednie obuwie.
Dodatkowo Tatry to zwarty masyw – duże różnice wysokości na stosunkowo krótkich odcinkach, a szlaki pozostawione naturze. TOPR stale przestrzega turystów – w górskich wędrówkach załóż odpowiednie buty.
dodany przez Anonim @ 5 listopada 2023 o 23:03. #
Jakoś trudno mi sobie wyobrazić Kasię na szlaku. Chyba że na szlaku kawiarni…
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 10:00. #
Zgadza się, to są buty spacerowe a nie górskie, łatwo o wypadek. Poza tym wg. mnie wyglądają wyjątkowo niezgrabnie… Plus za ciepłą wełnę.
dodany przez Bibi @ 6 listopada 2023 o 11:56. #
Jestem z KRK, w Tatrach bywam bardzo często, ale tak ubranych turystów i w takich butach , to widzę rzadko, chyba, że mówimy o sytuacji a’la szpilki ba moloch w Sopocie…te buty nie majaw sobie nic z górskich, a te pochówki na spacer pod górę i wełniany sweter…powodzenia, pewnie ściekałaś potem…chyba, że gorsja wyprawa ograniczała się do przejścia w tą i z powrotem po dolinie chocholowskiej. Bardziej plaskuego szlaku chyba nie można w Tatrach sobie wybrać
dodany przez Anonim @ 5 listopada 2023 o 23:06. #
Już się odezwały specjalistki, które wiedzą lepiej co się komuś podoba, a co nie i kiedy im pot po plecach będzie spływał. Podziwiam waszą wyobraźnię.
dodany przez Katka @ 6 listopada 2023 o 11:59. #
a coz takiego zlego napisala? Ubior faktycznie na lans na Krupowkach, zas na wyjscie w gory kompletnie sie nie nadaje. Ladnie, ale zdobywac szczytow bym w tych ciuchach nie polecala.
dodany przez MagdalenaT @ 6 listopada 2023 o 13:23. #
Bo kazdy wyjazd w gory to zdobywanie szczytow? Czy w tekscie jest gdzies napisane, ze Kasia w takim stroju wchodzila na Giewontm szczegolnie z dziecmi?! Ja rozumiem, ze nie kazdemy stroj przypadnie do gustu, ale stado malkontentow ktorzy tu ostatnio bywaja jest juz nie do zniesienia. Najpierw przytyki ze w kolko te same miejsc, a jak juz pojawi sie cos nowego to malkonentki znow niezadowolone. Smutne to wasze zycie
dodany przez Justyna @ 6 listopada 2023 o 16:51. #
Górskie wycieczki, to nie spacerki brzegiem morza, a nawet zbieranie grzybów w lesie – tu konieczny jest odpowiedni ekwipunek, w tym ubiór. Zajrzyj co zalecają organizacje turystyczne, a szczególnie TOPR.
dodany przez Dorota @ 6 listopada 2023 o 14:25. #
Tylko to nie jest komentarz o modzie, o tum co się komu podoba a co nie, tylko o zdrowym rozsądku i funkcjonalnym podejściu. Nigdzie nie napisałam, że strój mi się nie podoba, bo wizualnie jest nawet ok
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 16:00. #
W punkt,.merytorycznie bez hejtu
dodany przez Marta @ 6 listopada 2023 o 17:49. #
Dobra rada dla tych, którzy ślepo kopiują Katarzynę…nigdy przenigdy nie kupujcie takich butów na wyprawy górskie. TOPR was za takue 'przygotowanie’ do wędrówki nie pochwaliła. Tym bardziej wełna i puchowki…wycieczka gorsja to jest duży wysiłek fizyczny. Same sobie wyobraźcie: ubrałybyście się tak na jogging, choćby w zimie?!
dodany przez Anonim @ 5 listopada 2023 o 23:10. #
Przecież ten strój nie jest na wyprawę w góry, a na spacerowanie po Krupówkach…
dodany przez Zołza @ 6 listopada 2023 o 10:08. #
Nie sadze zeby Kasia chodzila po gorach. Raczej pojechala sie tam polansowac
dodany przez zzz @ 6 listopada 2023 o 12:04. #
Nigdzie nie jest napisane ze Kasia pojechała do Zakopanego wędrować. Można pojechać tez w góry w celu relaxu np. Spa, pospacerować, isc do restauracji. Tez tak czasami robię, ze wyjeżdżam na weekend w góry tak po prostu ażeby posiedzieć i na nie popatrzeć, przemyśleć pewne rzeczy i do tego nie potrzebuje specjalnych butów. Jak jadę w góry w celu chodzenia całymi dniami to oczywiście mam odpowiednie buty, ubranie itd.
dodany przez Ania @ 6 listopada 2023 o 12:09. #
Wełna jak najbardziej nadaje się na wycieczki w góry.
dodany przez Anna @ 7 listopada 2023 o 14:22. #
Jesteś w Polsce, Polska jest piękna, polskie góry są piękne, zachwycaj się nimi, po co ciagle nawołujesz o tych Dolomitach.. trochę to irytujące.. nie mniej jednak fajnie wyglądasz, buty super 👌
dodany przez Róża @ 5 listopada 2023 o 23:26. #
Różo, weź pod uwagę fakt, że Kasia jest jednak znaną osobą, pokusiłabym się o stwierdzenie, że nawet kontrowersyjną – ze względu na swojego ojca, do którego jednak spora część społeczeństwa nie pała miłością – i na zagranicznych wyjazdach na pewno czuje się swobodniej i bardziej anonimowo. Na pewno ma wtedy więcej prywatności, bo nie czyhają na nią Pudelki i inne brukowce spragnione taniej sensacji.
Poza tym nie można komuś narzucić upodobań. Nie wszystkim podoba się to samo. Mnie na przykład nie podobają się te buty i nie możesz mi nakazać, żebym zaczęła się nimi zachwycać. Więcej empatii i żyłoby się nam lepiej.
Gratulacje, Kasiu :) Nie tyle z powodu ubioru, co niechcącego wywołania „oburzenia” i zażartej dyskusji. Cieszę się, że wreszcie pojawiły się ciekawe zdjęcia plenerowe, szkoda tylko, że tak mało.
Pozdrawiam serdecznie.
dodany przez A. @ 8 listopada 2023 o 13:15. #
Nawet jak buty nadają #ię jedynie na Krupówki, to look ładny, bo głównie czarny z białym dodatkiem i brązowym akcentem butów. Tym niemniej Kasiu – apaszka, a nie apaczka!
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 00:20. #
Buty są rzeczywiscie ładne i wygladają na wygodne.
dodany przez Beata @ 6 listopada 2023 o 08:58. #
Na spacer po ulicy lub przejażdżkę samochodem. Czyli lans. Na wycieczkę szlakiem górskim absolutnie się nie nadają.
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 10:05. #
Spacer po ulicy i przejeżdżka samochodem to lans??? Przedziwne. Nigdzie w tekście nie ma słowa o wycieczkach wysokogórskich, więc buty jak najbardziej na miejscu.
Nie cierpię generalizowania. Lubię chodzić po górach, ale lubię też chodzić po mieście, a przepraszam – lansować się. Do chodzenia po górach służą inne buty i sądzę, że dorosła kobieta, jak Katarzyna, doskonale to wie.
Do ,, lansowania się”- jakie się tylko komuś wymarza.
Uff, jak to dobrze, że mogę sobie chodzić na szpilkach po molo w Sopocie i nikomu nic do tego.
Wierzcie, wtedy życie jest piekniejsze😊
dodany przez Luna @ 6 listopada 2023 o 21:07. #
Wprost nie ma, ale w tekście jest coś o korzystaniu z uroków gór i pojawia się ta fraza właśnie w kontekście obuwia.
Te buty do tego celu się nie nadają.
dodany przez Gog&Magog @ 6 listopada 2023 o 22:21. #
Korzystanie z uroków gór to może być po prostu siedzenie na tarasie pokoju hotelowego i gapienie się na góry. Albo pójście do kawiarni z tarasem widokowym. Na codzien większość z nas tego nie ma.
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 09:22. #
Pewnie jesteś z tych, co uważają że nawet wyjście do kawiarni czy kupienie sobie czegos na mieście to lans? Naprawdę dla niektórych przejście się w ładnym ubraniu po głównej ulicy miasta to lans? Wy nigdzie nie chodzicie, nie dbacie o swój wygląd, że takie prozaiczne sprawy to dla was Lans?!
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 09:20. #
Jest 'lans’ i jest schludny ubiór. Tutaj , w tym wpisie jest prezentowany 'lans’
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 19:51. #
Ja jestem z południa Polski i doskonale rozumiem wybory Kasi w kwestii gór i jednak wyjazdów zagranicznych. Ja to samo mam z morzem. Uwielbiam polskie morze, ma przepiękne piaszczyste i pachnące plaże, ale co roku, gdy przychodzi wyczekiwany urlop i mam do wyboru: szybki 1,5 godzinny lot do Włoch, kontra długa i męcząca podróż samochodem nad Bałtyk, i gdy dołożyć do tego jeszcze kwestię niepewnej pogody, to zawsze wygrywa u mnie jednak południe Europy, bo żal mi tych dwóch tygodni poświęcić na wakacje w deszczu :) I nie ma to nic wspólnego z tym, że dyskredytuję naszą piękną Polskę względem snobowania się za granicą, tylko jest to wybór czysto praktyczny :)
dodany przez Anna @ 6 listopada 2023 o 09:54. #
Polecam również Sudety. Przepiękne Góry Stołowe…Błędne Skały, Szczeliniec Wielki…tam kręcono niektóre sceny „Opowieści z Narnii”.
dodany przez Nata @ 6 listopada 2023 o 09:58. #
Nigdy nie ubierajcie takich butów na wyprawę w góry
Wybierajcie buty z odpowiednimi podeszwami, które są dedykowane do chodzenia po górach
Promowanie takiego stylu ubierania jest nieodpowiedzialne.
Niektórzy turyści w ogóle nie mają pojęcia że podstawowym wyposażeniem są odpowiednie buty i kurtka przeciwdeszczowa.
dodany przez Paulina @ 6 listopada 2023 o 10:15. #
Pisałam o tym, ale mój komentarz się nie ukazał. Strój Kasi jest ładny, ale na normalny spacer, a nie wyprawę po górach. My to raczej wiemy, domyślamy się także, że Kasia po górach nie chodzi.. Są tu jednak fanki ślepo zapatrzone w autorkę. A tu nagle pojawia się taki strój w kontekście wyjazdu w góry, czego wcześniej nie było. … I co zrobią fanki?
dodany przez Magdalena @ 7 listopada 2023 o 14:45. #
Ten cały wpis brzmi trochę jakbys za karę tam pojechała o_O
dodany przez Ala @ 6 listopada 2023 o 10:30. #
O, w końcu Polska! Tatry są przecudne, choć w samym Zakopanem parę rzeczy jest na pewno do poprawy ;-)
dodany przez Marta @ 6 listopada 2023 o 10:42. #
Kasiu czy możesz napisać skąd jest kurtka Twojego Męża?pozdrawiam serdecznie!
dodany przez Julia @ 6 listopada 2023 o 11:28. #
SoRy Kaśka, ale buty wyglądają na ortopedyczne, albo z czasów PRL gdzie panie kucharki w szpitalach takie nosiły!
Proszę Cię, nie wszystko co „modne” jest ładne!
Mogłabyś chociaż raz się wyłamać z tej sztywności i kupić w góry porządne Salomony jakie się powinno nosić lub inne typowe górskie trekkingowe byty!
Pozdro, nie zrób sobie krzywdy w górach w tym obuwiu ;)
dodany przez Katarzyna @ 6 listopada 2023 o 12:21. #
Uwielbiam nasze góry, najchętniej wracam w Pieniny, są takie magiczne! I rejon Gór Sowich.
dodany przez Magdalena @ 6 listopada 2023 o 12:22. #
A ja z innej beczki :) skoro aborcji na życzenie do 12 tygodnia ma nie być to co z tym Kasiu i Strajku Kobiet zrobimy ? I pytam poważnie po kilku godzinach stanie w kolejce do głosowania. Na KO głosowałam jedynie z tego powodu. Jak i większość moich koleżanek. Podobno Strajk Kobiet nie był polityczny,więc kiedy na ulicę ?
dodany przez Donata @ 6 listopada 2023 o 12:27. #
Również jestem zwolenniczką polskich gór. Praktycznie wszystkie widziałam. Od Gór Świętokrzyskich po Tatry. Jednak w moim sercu nie jest Zakopane ale malownicza Krynica Górska.
Także takie miejscowości jak: Ustroń, Wisła, Koniaków itd.itp.etc. Myślę, że pani powinna również odwiedzić te miejscowości. Pozdrawiam. 😘😍
dodany przez Kasia @ 6 listopada 2023 o 13:07. #
Moje Tatry ♥️ Dopiero wróciłam a już tęsknię ! Widzę, że Leśniczówkę w Kuźnicach już odkryliście, polecam także Ziębówkę w Witowie i jej siostrę Leśniczówkę u Zięby (przy wyjściu z Doliny Chochołowskiej), a gdyby znudziła się Wam regionalna kuchnia to pyszne Per Amore :) ściskam z całych sił ♥️
dodany przez Kasia @ 6 listopada 2023 o 13:19. #
Uwielbiam Leśniczówkę. W centrum Zakopanego polecam jeszcze cudowną restaurację- Bubuja. A Tatry o tej porze roku są najpiękniejsze!
dodany przez Ola @ 6 listopada 2023 o 14:21. #
A wczoraj nad Bałtykiem piękne słońc i ciepło…
Fajnu Look, a buty takie retro😊 wyglądają na ciepłe i wygodne. Super, że LOTD jest komponowany przeważnie z tego co już posiadasz w swojej garderobie. Dodatki zawsze robią dobrą robotę.
Pozdrawiam serdecznie z zachodniopomorskiego ☕🍁
dodany przez CappuccinoPL @ 6 listopada 2023 o 14:50. #
Pierwszy raz od dawna wszystko spójne. Piękne buty.
dodany przez Aneta @ 6 listopada 2023 o 15:22. #
Buty wyglądają jak bambosze i to bynajmniej nie jest komplement 🤷🏼
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 15:56. #
Ciężko się czyta te kąśliwe komentarze.
A trzewiki Bałagan są cudowne, mam od nich co prawda inne modele (baletki Roma i botki Geva) i wygodniejszych butow na sobie nie miałam, przebijają nawet Blundstony!
dodany przez Kas @ 6 listopada 2023 o 16:32. #
Kas, popełniasz ten sam błąd językowy co Kaśka i Zośka. Baletki to są kapcie do tańca w balecie. Buty damskie przypominające kształtem kapcie do tańca to BALERINY.
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 18:26. #
Baletki to nie są żadne kapcie. Chcesz poprawiać innych, sama dbaj o poprawność językową.
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 16:38. #
Baletki są z miękkiej cienkiej skóry, albo z materiału – na cienkiej podeszwie, nie posiadają nawet płaskich obcasów. Nie nadają się do użytku zewnętrznego, tak samo jak kapcie.
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 18:06. #
To, że nie nadają się na wyjścia na zewnątrz, podobnie jak kapcie nie robi z nich kapci. Idziesz do teatru na spektakl baletowy i myślisz „o, tańczą w kapciach”? To jest profesjonalne obuwie taneczne, a nie kapcie.
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 20:28. #
Kasia, o ile strój ok, to na tle gór, które dobrze znam, jak ba ciebie patrzę, to nie mogę powstrzymać śmiechu. Nie będę powtarzała argumentów z innych komentarzy o funkcjonalności twojej stylizacji…ale dodam jeszcze jeden…plecak na łańcuszkach 🤣 rozbawił mnie do łez. Te zdjęcia to dowod na to, co się dzieje, jak komuś moda uderza za mocno…taka osoba staje się jej ofiarą. Teraz już rozumiem, dlaczego pisałaś z ubawieniem i pogardą o szpilkach na molo…mam teraz podobne odczucia, jak patrzę na Twoje zdjęcia w Tatrach
dodany przez Anonim @ 6 listopada 2023 o 16:43. #
Co za wredny komentarz.
Mnie smieszna a kolei tacy turysci jak Ty, ktorzy na spacerek po latwych trasach i malych gorkach zakladaja ciuchy i buty jak na Mont Everest .
Ci do dopiero sa smieszni,
dodany przez Asia @ 8 listopada 2023 o 11:58. #
Cóż, każdego śmieszy co innego :D tylko, czy Ty na pewno byłaś w Tatrach?:) małe górki to tylko w kuzicach na szlaku kawiarnianym, ewentualnie jeszcze w dolinkach, ale spoczko. Najważniejsze, że plecak na łańcuszkami wygląda jak z żurnala 👌
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 17:44. #
Nie wiem czy akurat osoba do której się odnosisz, ubiera się tak jak napisałaś na łatwe trasy, ale tak, zgadzam się, tacy turyści są śmieszni. Dobrze że tyle śmiesznych ludzi na szlakach, śmiech to zdrowie! :)
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 18:44. #
Super! Zapraszam na moją stronkę.
dodany przez Agnieszka @ 6 listopada 2023 o 17:03. #
Pani Katarzyno. Czytam Pani bloga już od dawna. Dziękuję, że pokazuje Pani Swój świat- jest zupełnie inny od mojego; na wiele rzeczy patrzę z zachwytem, na inne z lekką zazdrością, zdziwieniem lub po prostu obojętnie. Ale niezmiernie doceniam to, jak bardzo jest Pani w tym szczera, spójna i wierna sobie. Podziwiam. PO przeczytaniu komentarzy podziwiam jeszcze bardziej. Niewiele osób miałoby tyle odwagi.
dodany przez Paulina @ 6 listopada 2023 o 21:09. #
tragiczne te buty jak z PRLu
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 07:38. #
Piekne botki pani Kasiu!
Juz wcześniej znalazłam je na stronie sklepu internetowego.
Jeżeli chodzi o górskie klimaty w skandynawskiej oprawie to polecam Åke:
https://aresweden.com/en/
dodany przez Beata @ 7 listopada 2023 o 09:42. #
Przepraszam za błąd , miało być Åre😉
Rodzina z Polski która od wielu lat odwiedza Dolomity była u nas w Szwecji i była zachwycona standardem ale przede wszystkim dopasowaniem wszystkiego po dzieci.
Gory nie najwyższe ale jaka jakość 👌🏻
dodany przez Beata @ 7 listopada 2023 o 09:50. #
Kasiu bardzo mi się podoba ten look, a te buty wyglądają świetnie. Mam inny model Bałagan, który kiedyś pokazywałaś i to są tak ładne i oryginalne buty, że często słyszę na ich temat komplementy. Czekam na kolejne inspiracje :)
PS
Naprawdę podziwiam Twój spokój i opanowanie po lekturze niektórych komentarzy… Mam nadzieję, że masz do tego dystans.
dodany przez Anna @ 7 listopada 2023 o 10:30. #
Kasiu, bardzo fajne buty i piękny look. Cieszę się, że doceniasz uroki gór! I mam nadzieję, że nie nie przejmujesz się nienawistnymi komentarzami. Pozdrowienia od fanki gór i Twojego bloga :)
dodany przez Anna @ 7 listopada 2023 o 13:41. #
* „mam nadzieję, że nie przejmujesz się” – miało być jedno „nie” ;)
dodany przez Anna @ 7 listopada 2023 o 13:43. #
Chyba każdy dorosły, zdrowo myślący ma pojęcie, jakiego typu jest to strona. Więc po co tyle zjadliwości, hejtu i komentarzy ad personam? Tatry są piękne, inne polskie gór również, kocham je mocno i zrobiłam w nich setki lub więcej kilometrów. I regularnie jeżdżę w Dolomity, bo są piękne, majestatyczne, a kuchnia jest wspaniała. Nie mówiąc już o słońcu. Może malkontenci powinni zmienić adresy internetowe, skoro tak im przeszkadza KT i jej wpisy? Po co się męczyć?
dodany przez Karolina @ 7 listopada 2023 o 15:11. #
Dobrze mówisz.
dodany przez Ania @ 8 listopada 2023 o 17:01. #
Ludzie lubią się ,,troszczyć,, i pouczać a wszystko ,,WINA TUSKA,, 😂
To się będzie nasilać,gdzieś trzeba sobie ulżyć i rozładować swoje frustracje 😂
dodany przez Julia @ 8 listopada 2023 o 17:15. #
Błagam, nie mylmy gór z Zakopanem. To dwa przeciwstawne bieguny.
dodany przez Aneta @ 7 listopada 2023 o 17:41. #
Przykro się czyta, że Kasia „musiała się przełamać” by wybrać się w polskie góry…
dodany przez Anonim @ 7 listopada 2023 o 18:56. #
Pani Kasiu, zdradzi Pani jakiej firmy jest kurtka Pani męża?
Szukam dla swojego podobnej :P
dodany przez Róża @ 8 listopada 2023 o 13:25. #
Bardzo polecam Massimo Dutti. Mój mąż jest zawsze zadowolony.
dodany przez Aga @ 8 listopada 2023 o 21:18. #
Pozdrowienia dla czytających ze zrozumieniem. Kasia napisała „Odkrywam na nowo polskie góry” i w komentarzach wylała się fala hejtu za to, że w górach wygląda ładnie i że takie buty to nie w góry. Albo oburzenie, że Kasia daje innym zły przykład takimi zdjęciami – że ktoś się tak ubierze, pójdzie na szlak i będzie mieć wypadek – to tak, jakby ktoś na podstawie zdjęć w płaszczu na tle morza z podpisem „odkrywam na nowo morze” oburzał się, że przez takie zdjęcia ludzie będą pływać w płaszczach i się potopią. Otóż po pierwsze autorka nie może brać odpowiedzialności za bezmyślne osoby, które czytać ze zrozumieniem nie potrafią. Kasia nigdzie nie napisała, że w takim stroju wychodzi na strome szlaki. Poza tym, góry można podziwiać na wiele sposobów, a chodzenie po stromych szlakach jest tylko jednym z nich. Nie każda aktywność w górach albo z widokiem na góry wymaga specjalistycznej odzieży i obuwia sportowego. Zarzucanie autorce snobizmu i złośliwe komentarze świadczą najbardziej o komentujących i ich kompleksach.
dodany przez Anonim @ 8 listopada 2023 o 17:34. #
Autorka wiele razy próbowała być opiniotwórcza…teraz nagle nie jest? Sama siebie nazywa influenserką I pisała wprost, że zdaje sobie sprawę ze swojego wpływu na innych. Nie przeceniałabym rozsądku niektórych czytelniczek tutaj. Z jednej strony Kaśka zabiera się za pisanie o tematach, na których się nie zna i chce indoktrynować ludzi, z drugiej daje jej się taryfę ulgową na lansowanie trendów nie mających nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem i bezpieczeństwem, bo ludzie sobie sami dopowiedzą, że to ściema…ni nue, niestety tak to nie działa
dodany przez Anonim @ 9 listopada 2023 o 08:09. #
Raczej to ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem! Bezpieczenstwo, zresztą nie tylko w górach, jest kwestią fundamentalną.
dodany przez Anonim @ 10 listopada 2023 o 01:58. #
Nie skomentuje funkcjonalnosci tego stroju, bo jestem pewna, ze Katarzyna raczej spacerowala „pod” gorami wokol Zakopca, a nie wychodzila na prawdziwe szlaki. Natomiast sama stylizacja jest… okropna. Kurtka i na to jeszcze puchowa kamizelka? To kolejne dziwactwo w stylu swetra na kurtce. I ten fikusny plecaczek w ogole dalo sie wcisnac na plecy, czy niesie sie go zawieszonego na ramieniu? A czegos tak brzydkiego jak te reklamowane buty, dawno nie widzialam.
dodany przez Agata @ 8 listopada 2023 o 20:10. #
Impressive place, the landscape is beautiful and the ideal look for low temperatures.
dodany przez Rebeca @ 9 listopada 2023 o 03:01. #
Świetna modna i wygodna kreacja, bardzo mi się podoba.
dodany przez Krystyna Makowska @ 20 listopada 2023 o 10:44. #