bluza – Hibou / spodnie – Zara (podobne tutaj i tutaj) / kocyk – H&M Home / grafika – bluebird-design.pl / lampa i biurko – Ikea
Niezależnie od tego, czy jesteś grafikiem, dekoratorką wnętrz, dziennikarką, prowadzisz własną firmę czy po prostu raz na jakiś czas płacisz rachunki lub masz do wykonania zadania na komputerze to przyda Ci się małe domowe biuro. Dla osób pracujących z domu to wyjątkowo ważne miejsce, bo ułatwia trzymanie czasu w ryzach. Przygotowanie odpowiedniego miejsca pomaga też pokonać w sobie chęć pozostania w pidżamie, a o to nietrudno, gdy gonią terminy i wydaje Ci się, że przecież strój i tak nie ma w tym momencie znaczenia. Odpowiednia przestrzeń naprawdę pomaga w utrzymaniu wydajności i motywacji. Nie szukaj wymówek – nawet jeśli Twoje mieszkanie jest niewielkie, bo przy odrobinie chęci i wysiłku zmieścisz w nim biurko. Dziś chciałabym pokazać efekt mojej pracy i opowiedzieć o dziewięciu wskazówkach, które pomogą Ci stworzyć przyjemne, inspirujące i stylowe miejsce pracy.
***
Regardless of whether you are a graphic designer, an interior designer, a journalist, a freelancer, or once in a while have to pay your taxes and have some tasks to do on your computer – a small home office will come in handy. For people working from home, it is a place of great importance as it helps with time management. Preparing an appropriate spot helps to fight the urge to stay in your pyjamas for all day, and that is sometimes hard to avoid when there are many deadlines ahead of you and your outfit isn't that important at a given moment. Appropriate space really helps to maintain effectiveness and motivation. Don't search for excuses – even if your flat is tiny. With a bit of effort, you will be able to cram a desk inside. Today, I would like to show you the effects of my work and tell you more about nine guidelines that will help you to create a pleasant, inspiring, and stylish work place.
Tak wyglądał kąt mojej sypialni przed metamorfozą. Było to miejsce, które dosłownie przyciągało do siebie bałagan i pomyślałam, że najwyższy czas lepiej je rozplanować, tym bardziej, że do tej pory pracowałam głównie przy stole w kuchni.
***
This is what the corner of my bedroom looked before the metamorphosis. It was a place which literally attracted lack of order so I thought that it's high time I planned the whole space more efficiently. The more so that I'd been working at the kitchen table thus far.
1. Zacznij od tego, aby znaleźć w swoim mieszkaniu cichy kąt. Unikaj ciągów komunikacyjnych i okolic drzwi wejściowych, bo domownicy spacerujący od pokoju do pokoju będą cały czas odrywać cię od pracy. Największy hałas panuje zwykle w pokoju dzieci, ale najlepiej jeśli sama przeanalizujesz rytm własnego domu – zastanów się w jakich godzinach najczęściej siadasz do pracy. Być może okaże się, że w tym czasie to kuchnia jest oazą spokoju? Pamiętaj, że lepiej ustawić biurko przodem do ściany, bo widok całego mieszkania może Cię rozpraszać.
2. Jeśli masz bardzo małe mieszkanie pomyśl o tym, aby zaadaptować wnękę, przestrzeń pod schodami, czy wolny róg. Idealnym rozwiązaniem w takim przypadku będzie zamontowanie półki na wysokości blatu. „Biurka naścienne” (czyli takie bez nóg) zajmują znacznie mniej miejsca. Jeśli nie jesteś przekonana to wejdź na skandynawskiego bloga Our Food Stories albo przeczytaj ten artykuł.
***
1. Start with finding a calm corner in your flat. Avoid communication routes and the vicinity of entrance doors – the house dwellers walking from room to room will be disrupting your work flow all the time. Most noise comes from children's room, but you will judge and analyse the rhythm of your own house – think at what time you most often sit down to work. Maybe it turns out that kitchen is the most peaceful spot in your house at that particular time period? Remember that it's better to place the desk with its front facing the wall because the view of the whole house may be distracting.
2. If your flat is really small, you should consider adapting a wall recess, space under the stairs, or a free corner. An ideal solution in such a case will be installing a shelf at the height where the top of the desk is normally found. "Wall mounted desks" (the ones that don't have legs) take much less space. If you don't really feel that concept, you should visit the Scandinavian blog, Our Food Stories, or read this article.
Najfajniejsze, niezaplanowane przerwy w pracy. Co za szczęście, że żadnej z nas nie obowiązuje dresscode i możemy spędzać ten czas w dresach :). I to takich samych – zarówno mój strój, jak i strój Julki jest od polskiej marki Hibou.
3. Zanim zaczniesz przygotowania do zakupu nowych mebli, porządnie się przygotuj. Poszukaj inspiracji w internecie i sprecyzuj własne oczekiwania. To ważne, aby miejsce pracy wpisywało się w Twój styl (stworzyłam dla Was tablicę na Pinterest, na której znajdziecie ponad pięćdziesiąt zdjęć inspiracyjnych – link tutaj). Wiem, że na początku może Ci się wydawać, że wnętrza, które widzisz w sieci są nie do powtórzenia, ale jeśli przypatrzysz się uważniej to zobaczysz, że niektóre meble pochodzą z Ikea, półkę znajdziesz w polskim sklepie internetowym, a pozostałe gadżety masz już w domu. Dokładnie tak było z moim nowym biurkiem (kosztowało sto złotych).
4. W Twoim „domowym biurze” powinny dominować jasne kolory w ciepłych odcieniach. Mocne barwy mogą wywoływać rozdrażnienie i niepokój. Kolor pomarańczowy i łososiowy wzmaga apetyt, więc jeśli próbujesz właśnie pozbyć się nadprogramowych kilogramów unikaj tych odcieni. Lepiej wybierz jasne pastelowe kolory, złamaną biel, albo delikatny odcień beżu. Pamiętaj, że im jaśniejszych użyjesz kolorów, tym schludniej będzie wyglądać Twoje miejsce pracy.
***
The best unplanned breaks at work. It's a blessing that we don't have to stick to any kind of a dress code and we can spend that time in sweatshirts:). Similar ones – both my and Julka's outfit are by a Polish brand Hibou.
3. You should be well-prepared before you start the preparations to purchase new furniture. Search for inspirations online and pin down your own expectations. It's important that your work place matches your own style (I've created a Pintrest board for you where you will find more than fifty photos for inspiration – you can find the link here). I know that at the beginning it may seem that interiors that you can see there cannot be recreated, but if you look closer, you'll spot that some of the furniture pieces come from Ikea, the shelf can be found in a Polish online shop, and that you have other gadgets at home. That was exactly the case with my new desk (it cost PLN 100).
4. Your "home office" should be mostly about light colours in warm hues. Strong colours may trigger the feeling of irritation and anxiety. Orange and salmon pink enhance appetite so when you are right in the middle of getting rid of the excess kilograms, you should avoid those hues. It's better to choose light pastel colours, broken white, or delicate beige. Remember that the lighter the colours, the neater your work space will look like.
5. Twoje skołowane myśli uspokoją minimalistyczne i niebanalne grafiki, albo kartki z sentencjami. Ja lubię rysunki z motywem roślinnym. Tę którą widzisz na moich zdjęciach możesz kupić tutaj (użyj hasło: sale50, a otrzymasz pięćdziesiąt procent zniżki – promocja ważna do 8 marca). Śliczne grafiki kupisz też w sklepie margohupert.pl.
6. Badania pokazują, że pobudzaniu twórczego myślenia sprzyja przyciemnione światło, ale także obecność koloru zielonego i niebieskiego w otoczeniu. To nie oznacza, że powinnaś wymalować sobie ściany na zielono-niebiesko. Pamiętaj tylko, aby podczas pracy, raz na jakiś czas odciągać wzrok od czarnych literek, spójrz na przykład na zdjęcie stojące w ramce z Twoich wakacji, przejrzyj zdjęcia w telefonie albo po prostu wyjrzyj przez okno i popatrz w niebo.
7. Badania wykazują, że trzymanie roślin na biurku może sprawić, że poczujesz się mniej zestresowana. Oprócz tych uspokajających efektów, pomagają również oczyścić powietrze i stworzyć ładniejszą przestrzeń do pracy. Możesz wybrać cięte kwiaty albo postawić roślinę w doniczce (patrząc się na nią przez pół dnia mamy większe szanse, że będziemy pamiętać o tym aby ją podlewać).
***
5. Your flustered thoughts will be calmed by minimalist and original graphic designs or cards with maxims. I like drawings with floral motifs. The ones that you can see in my photos can be found here (use the code: sale50, and you'll receive a 50 % discount – the code is valid until the 8th of March). You can also buy beautiful graphic designs at margohupert.pl.
6. Studies show that creative thinking is fostered by dimmed light, but also by the presence of green and blue colours in your surroundings. That doesn't mean that you should paint your walls green and blue. You should remember, however, to take your eyes away from the black small letters in front of you once in a while and look, for example, at the photo from your holidays, go through the photos on your phone, or simply look through the window at the sky.
7. Studies show that keeping plants on your desk will make you less stressed. Apart from the calming effects, they also help to clear the air and create a nicer space for working. You can choose cut flowers or place a pot plant near the desk (looking at it for half a day, we've got a greater chance that we will remember to water it).
W książce „Miej Umiar” autorstwa Natalii Knopek, założycielki bloga simplife.pl, znajdziesz 52 kroki, aby żyć po swojemu. Znaleźć równowagę między pracą a odpoczynkiem, mądrzej zorganizować swój czas i przestrzeń. Zadbać o relacje i własne szczęście. Autorka sugeruje, aby jeden krok realizować raz w tygodniu. Do tej pory udało mi się już uporządkować biurko – teraz czas na ubrania mojej córeczki.
8. „Bałagan rozprasza uwagę. Im więcej przedmiotów nas otacza, tym nasz umysł znajduje sobie więcej miejsc, w których może się zaczepić”. To fragment książki „Miej umiar” autorstwa Natalii Knopek, który dobrze opisuje to, jak ciężko jest zabrać się do twórczej pracy, gdy na około panuje chaos. „Czyste biurko to również czysty umysł. Zagrzebanie w papierach jest tego dokładanym przeciwieństwem” twierdzi Knopek i podaje wiele sprawdzonych sposobów na to, aby konsekwentnie, dzień po dniu, radzić sobie za bałaganiarstwem. Staraj się utrzymywać porządek na biurku, bo dzięki temu będziesz efektywniejsza (z ciekawostek: naukowcy z University of Minnesota, udowodnili, że ludzie pracujący przy uporządkowanych biurkach chętniej jadają zdrowe przekąski i przekazują datki na cele charytatywne).
9. Najsłabszym punktem, nawet prześlicznego biurka, jest sprzęt elektryczny, kable, pendrive’y, czytniki kart, ładowarki, czy zewnętrzne dyski. Niektóre z tych rzeczy możesz trzymać w ładnym kartoniku i wyciągać tylko na chwilę, kiedy są Ci potrzebne. Gorzej jest z ładowarką do laptopa, którą używasz przez cały czas. Najlepiej ukryć ją w pudełku z otworami na kable – możesz zrobić takie sama w domu (zobacz tutaj). Koszt takiego gadżetu jest niewielki – pudełko kupisz za kilkanaście złotych (na przykład w Ikea), na metalowe zakończenia wydasz około dziesięć złotych (w Castoramie).
Chętnie zobaczyłabym wasze domowe stanowiska pracy. Jeśli uda Wam się takie stworzyć, to wrzućcie zdjęcia na swój profil na Instagramie i oznaczcie profil @makelifeeasier_pl dodając hasztag #mleoffice. Miłego projektowania ;)
***
In “Have Moderation” by Natalia Knopek, the owner of simplife.pl, you will find 52 steps to live in your own kind of way. It will help you with finding a work-life balance as well as manage your time and space wisely. Take care of the relations with other people and your own happiness. The author suggests to implement one step each week. Up to that point, I've been able to order my desk space – now it's time for my daughter's clothes.
8. "Disarray distracts your attention. The greater the number of items that we surround ourselves with, the smaller the space for our mind to have some rest." This is an excerpt from “Have Moderation” by Natalia Knopek. The book perfectly captures how difficult it is to get down to creative work when there is chaos all around us. "A clean desk is also a clean mind. Being burrowed in paperwork is a total opposite of it" claims Knopek and gives her readers numerous tested ways to combat being messy on a consistent day to day basis. Try to keep the order on your desk because owing to that, you will be more effective (interestingly, the scientists from the University of Minnesota have proved that people working at ordered desks, are more eager to eat healthy meals and make donations to charity).
9. The weakest point of even the most beautiful desk is electrical equipment – cables, pendrives, card readers, chargers, or external disk drives. Some of those things can be kept in a neat box and we can take them out only when we need them. The situation is more difficult with laptop chargers that you use all the time. It's best to place it in a box with cable holes – you can prepare it on your own at home (see it here). The cost of such a gadget isn't that great – you can buy the box for several zloty (for example at Ikea), and you will spend approximately ten zloty (at Castorama) for the finishing metal pieces.
I'll eagerly see your own home offices. If you succeed to create them, take a photo and place it on your Instagram profile tagging @makelifeeasier_pl and using the hashtag #mleoffice. Happy designing ;)
71 komentarzy
Świetny artykuł. Sama pracuję zdalnie, a dodatkowo piszę pracę magisterską, więc wiem jak ważne jest uporządkowanie przestrzeni wokół nas. Pani miejsce pracy wygląda przytulnie i bardzo inspiruje. Myślę, że z pewnością wykorzystam niektóre pomysły :)
Pozdrawiam!
dodany przez Magdalena @ 1 marca 2018 o 19:24. #
ZAINTERESOWAŁAŚ MNIE TĄ KSIĄŻKĄ – PORADNIKIEM JAK ŻYĆ PO SWOJEMU, BĘDĘ MUSIAŁA SOBIE JĄ SPRAWIĆ W PREZENCIE ;)
♥ http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=24054597
♥ https://www.vinted.pl/members/5455-zielinkaa/ubrania?page=2&per_page=96
dodany przez Monika @ 4 marca 2018 o 11:36. #
A co z myślą Einstein’a? – “Jeśli zabałaganione biuro jest oznaką zabałaganionego umysłu, znakiem czego jest puste biurko? :)”
dodany przez Izabela @ 1 marca 2018 o 19:28. #
Właśnie chcialam to samo napisac!
dodany przez Karolina @ 2 marca 2018 o 10:01. #
uporzadkowanego umyslu!
dodany przez Anonim @ 2 marca 2018 o 16:20. #
O tym samym pomyślałam :) Ja tam nie znoszę takiego minimalizmu i uwielbiam bałagan na biurku. Na takim uporządkowanym nie byłabym w stanie pracować :) Zazwyczaj pracuję na malutkim skrawku bo resztę zajmują różnej maści bibeloty. To samo mam na toaletce. Każdy ma po prostu inny gust i przyzwyczajenia :)
dodany przez M. @ 2 marca 2018 o 19:38. #
Zastanawia mnie dlaczego przeciwieństwem do “bałaganu” jest “pusto” a nie “porządek”? Praca przy biurku, na którym jest chaos mocno rozprasza uwagę bo nasza głowa siłą rzeczy cały czas przetwarza. Gdy jest na biurku porządek i mniej rzeczy łatwiej się skupić na pracy, ot cała filozofia.
dodany przez blog.stabrawa @ 3 marca 2018 o 22:29. #
Filozofia właśnie jest taka, że my mówimy tutaj ogólnie. Każdy wszakże porządek będzie postrzegał nieco inaczej, podobnie będzie z bałaganem. To pojęcia względne jak np. brzydota i piękno (w teorii i praktyce jedno bez drugiego nie istnieje). Nie jest też prawdą, że wszyscy mają problem ze skupieniem się w miejscach gdzie jest dużo przedmiotów itd. Tak samo jest z kolorami we wnętrzach. Po prostu każdy człowiek jest inny (i bardzo dobrze, inaczej byłoby nudno). I tak jedni uwielbiają minimalizm – dla innych będzie to oznaczało porządek, a dla jeszcze innych pustkę. Kolejni będą ubóstwiali bibeloty – reszta uzna to za bałagan, a jeszcze inni za artystyczny nieład. Ot, taka filozofia. Nie zapominajmy, że wszelkie badania zawsze traktują badaną sprawę ogólnie. Ja tam nie mam żadnego problemu ze skupieniem się w miejscy gdzie jest pełno bibelotów, a np. mojego męża już to rozprasza. Ot, kwestia gustu, upodobań, a nawet przyzwyczajeń. Zresztą ja lubię stare wnętrza, a te zazwyczaj są zagracone – pamiątkami z podróży czy rodzinnymi, obrazami, zdjęciami, antykami, tkaninami itd. Mam tak od dziecka i naprawdę mi to nie przeszkadza. W innych wnętrzach nie czuję się dobrze. Na moim biurku jest dosłownie wszystko. Porządek muszę mieć w kuchni gdzie gotuję i w łazience bo tam są bakterie, reszta może być zagracona, a nawet powinna według moich upodobań. Wszystko zależy od percepcji co uznamy za porządek, a co za bałagan itd. Znam kilku takich ludzi jak ja. Pozdrawiam
dodany przez M. @ 4 marca 2018 o 13:05. #
Dokladnie to samo pomyslalam. Ja mam zazwyczaj wiele przedmiotow na biurku (czasem nawet obok na podlodze sie pietrza) ale nie nazwe tego balaganem, wszystko jest uporzadkowane i sluzy do pracy. Dlatego nie zgodze sie ze stwierdzeniem ze albo balagan albo nic!
dodany przez lhml @ 4 marca 2018 o 13:39. #
Wyszło bardzo ładnie :)
Mi jeszcze strasznie przeszkadza drukarka, z której często korzystam, a w której coś padło z Wifi i chwilo potrzebuję ją trzymać dość blisko biurka.
dodany przez Betty @ 1 marca 2018 o 19:47. #
Bardzo przydatny wpis, zapragnęłam takiego miejsca w swoim mieszkaniu ;) Pozdrawiam!
dodany przez Aneta @ 1 marca 2018 o 20:19. #
Ten kącik jest uroczy <3 Też utrzymałam swoje biurko w bieli, tak łatwiej mi się skoncentrować i wygląda porządniej.
dodany przez Wincentyna @ 1 marca 2018 o 20:35. #
Dla mnie porządek i minimalistyczne wyposażenie to podstawa do efektywnej pracy, bo im mniej mnie rozprasza tym praca jest wydajniejsza. Waszystkie gadżety trzymam raczej w pudełeczku co świetnie likwiduje chaos na biurku.
Gosiu stworzyłeś takie jasne, proste i przytulne miejsce do pracy. Wbrew pozorom utrzymanie porządku na takich jasnych powierzchniach wymaga dyscypliny ale warto. ❤️
Miłego wieczoru.
Ela
http://www.themomentsbyela.pl
dodany przez Ela - themomentsbyela.pl @ 1 marca 2018 o 20:39. #
Według badań (University of Texas) to właśnie barwy białe, beżowe i szare (które tu polecasz) wpływają na MNIEJSZĄ efektywność w pracy – i jest to potwierdzone na próbce ludzi, którzy w takich pomieszczeniach pracowali przez 4 dni. Co więcej, w zależności od charakteru naszej pracy powinniśmy otaczać się innymi barwami. I tak – osoby, które w pracy muszą skupić się na detalach (liczby, pisownia itd.) mniej błędów popełnią wśród czerwonych ścian, a ci, od których wymaga się kreatywności powinni otaczać się barwą niebieską.
dodany przez Marysia @ 1 marca 2018 o 20:54. #
No właśnie teraz wyszła książka na temat kolorów i coś na ten temat było w tv, że biały jest właśnie nieprzyjazny, bo się szybciej męczymy przebywając w takich wnętrzach czy coś … Ja osobiście lubię kolory i biały jakoś zawsze kojarzy mi się ze szpitalami i smutkiem …
dodany przez Kate @ 1 marca 2018 o 21:28. #
Gosiu jak zwykle świetny artykuł ? Piękny kącik stworzyłas. Szkoda że ja musiałam się pozbyć biurka na rzecz łóżeczka coreczki. Ale gdy podrośnie od razu wracam z biurkiem. To bardzo ważne żeby mieć właśnie taki kącik do pracy w domu. Nie mogę pracować gdy mam bałagan wokół. Buziaki dobrego wieczoru
dodany przez Małgosia domwkadrze @ 1 marca 2018 o 21:01. #
Gosiu skąd jest Twoje biurko? Jeśli oczywiście można wiedzieć.
dodany przez Sara @ 1 marca 2018 o 21:22. #
Ikea :)
dodany przez Gosia @ 2 marca 2018 o 06:52. #
Fantastyczny post. Bardzo przydatne porady. Muszę je sobie zanotować.
dodany przez Miss Katherine's Blog @ 1 marca 2018 o 21:37. #
Gosiu, podlinkuj proszę sklep, z którego kupiłaś to piękne biurko?
dodany przez Ania @ 1 marca 2018 o 21:38. #
Jasne zaraz to zrobie :)
dodany przez Gosia @ 2 marca 2018 o 06:52. #
jestem ciekawa dlaczego kozły są przykręćone odwrotnie…czy to Gosiu specjalnie?
dodany przez Sara @ 1 marca 2018 o 21:55. #
????? to dużo wyjaśnia ??♀️
dodany przez Gosia @ 2 marca 2018 o 10:49. #
Pani Małgosiu dziękuję za inspiracje ? mam pytanie dotyczące pochodzenia zlotej tablicy/ kratki na której sa zawieszone ważne informacja -sama takiej poszukuje czy mogłaby Pani napisać skąd pochodzi?
dodany przez Monika @ 1 marca 2018 o 22:49. #
Pani Małgosiu dziękuję za inspiracje ? mam pytanie dotyczące pochodzenia zlotej tablicy/ kratki na której sa zawieszone ważne informacja -sama takiej poszukuje czy mogłaby Pani napisać skąd pochodzi? Pozdrawiam serdecznie?
dodany przez Monika @ 1 marca 2018 o 22:50. #
Ikea :)
dodany przez Gosia @ 2 marca 2018 o 06:50. #
This minimalistic Skandinavian looking interior style looks so beautiful!
♡Kristina
TheKontemporary
dodany przez Kristina @ 2 marca 2018 o 07:58. #
Ale Ślicznie! prosto, jasno i aż chce się usiąść i pracować :)
dodany przez Magdalena @ 2 marca 2018 o 09:20. #
Ksiazka Natalii jest swietna!!! Miej Umiar. Naprawde polecam! Mnostwo wartosciowego tekstu.
dodany przez Alicja @ 2 marca 2018 o 09:28. #
Gosiu czy kozły zostały przykręcone do blatu? Miałam ten sam zestaw i niestety biurko było bardzo niestabilne, kozły łatwo się przemieszczały i musiałam wymienić na dokręcane pojedyncze nóżki :(
dodany przez Milena @ 2 marca 2018 o 09:40. #
Nie jest przykręcony ale są stabilne :)
dodany przez Gosia @ 2 marca 2018 o 10:48. #
Bardzo Ladny efekt końcowy . Gosiu ten złoty organizer z Ikeii dawno go kupiłaś . Szukałam na stronie ale nie znalazłam ?dziękuje
dodany przez Magda @ 2 marca 2018 o 09:41. #
We wrześniu ?
dodany przez Gosia @ 2 marca 2018 o 10:47. #
Chyba tu można ją odnaleźć: https://m.ikea.com/pl/pl/catalog/products/art/00338233/
dodany przez Monika @ 2 marca 2018 o 23:56. #
To tak samo jak u mnie, zawsze pracowałam przy ławie z laptopem na kolanach a teraz mąż mi sprawił kącik w salonie, pokazywałam go post temu, sprawdź :)
_____________
♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥
dodany przez Daria @ 2 marca 2018 o 10:24. #
Przepięknie to wygląda <3
http://www.evdaily.blogspot.com
dodany przez Ewa Macherowska @ 2 marca 2018 o 12:09. #
Wszystkie pomieszczenia na jedno kopyto….Biel,minimalizm,surowość. A gdzie własny gust? Gdzie oryginalność. Tutaj zero….
dodany przez mandala @ 2 marca 2018 o 14:45. #
ladnie ale jak dla mnie brak miejsca do przechowywania
dodany przez Anonim @ 2 marca 2018 o 15:16. #
Gosiu piękne miejsce ale moim zdaniem kompletnie niefunkcjonalne. Twoja propozycja jest fajna na wydzielenie miejsca na dostęp do komputera zeby opłacić rachunki, a nie zeby pracowac? Gdzie miejsce na laptopa? (No bo kto jest w stanie wysiedzieć kilka godzin przy laptopiku 13”?) gdzie miejsce zeby rozłożyć sobie dokumenty/notatki na których pracujesz! Gdzie w koncu miejsce na przechowywanie najpotrzebniejszych dokumentow (nawet na blacie nie ma na nie miejsca) Juz nie wspomnę o drukarce czy innych akcesoriach, których na codzien sie używa… reasumując- to na pewno nie jest przestrzeń do pracy, ale jest ładna i estetyczna.
dodany przez Asia @ 2 marca 2018 o 15:57. #
No i jeszcze jedna wazna sprawa: Krzeslo. Nie wyobrazam sobie siedziec 8 godzin pracujac na komputerze na prezentowanym krzesle. Miejsce do pracy w domu ma byc estetyczne ale przede wszystkim wygodne. Twoja propozycja jest ladna ale niestety tylko ladna….
dodany przez Kasia @ 2 marca 2018 o 20:51. #
Zgadzam się! Miejsce piękne, ale na przeglądanie gazety przy herbacie, a nie do pracy. Jak dla mnie za dużo bibelotów, obrazek, świeczka, kwiatek, natomiast mało miejsca na to, co rzeczywiście ważne: laptop, rozłożone dokumenty czy notatki. Ogólnie nie podoba mi się ta obecna tendencja – kolor biały, ascetyczne grafiki, itp. Jakoś mało przytulnie, nawet z kwiatami i świeczkami obok. Ładnie to może wygląda tylko na zdjęciu.. ale oczywiście, niech każdy sobie miejsce do pracy urządza po swojemu
dodany przez Ania @ 2 marca 2018 o 22:25. #
Całkowicie się z Tobą zgadzam! Propozycja Gosi jest świetna dla kogoś kto pracuje w tym kąciku przez kilka chwil w ciągu dnia, a przez 9-10 godzin jak np ja. Jako fanka stylu skandynawskiego swoją przygodę z kącikiem domowym do pracy też rozpoczęłam od designerskiego białego biurka z ładnym krzesłem a skończyłam na porządnym szerokim dużym drewnianym biurku z fotelem biurowym, gdzie zmieściły mi się dwa monitory, stacja dokująca i porządna klawiatura, rzeczy niezbędne każdemu programiście ???
dodany przez Dorota @ 3 marca 2018 o 12:35. #
Całkowicie się z Tobą zgadzam! Propozycja Gosi jest świetna dla kogoś kto pracuje w tym kąciku przez kilka chwil w ciągu dnia, a przez 9-10 godzin jak np ja. Jako fanka stylu skandynawskiego swoją przygodę z kącikiem domowym do pracy też rozpoczęłam od designerskiego białego biurka z ładnym krzesłem a skończyłam na piorządnym szerokim dużym drewnianym biurku z fotelem biurowym, gdzie zmieściły mi się dwa monitory, stacja dokująca i porządna klawiatura, rzeczy niezbędne każdemu programiście ???
dodany przez Dorota @ 3 marca 2018 o 12:36. #
Gosiu, jakie wymiary ma ramka z plakatem? Ładny kącik☺
dodany przez Emilka @ 2 marca 2018 o 16:48. #
30 na 40 :)
dodany przez Gosia @ 2 marca 2018 o 18:27. #
Mam pytanie dotyczące samej ramy na biurku. Mam tam teraz dużo miejsca – jaka ramka nie będzie się przewracać i stać na dość śliskim biurkiem? Jaki model ramy na grafikę jest na Pani zdjęciach? ;)
Pozdrawiam ciepło!
dodany przez Marta @ 2 marca 2018 o 18:35. #
Gosiu nie tak dawno był wpis chyba podobny o ile pamiętam. No nic nowego…
dodany przez Ela @ 2 marca 2018 o 20:27. #
Cześć,
Ślicznie wyszło! Rewelacja.
Niestety nie mam gdzie zrobić takiego kącika. Nawet gdy szyję, to muszę ustawiać maszynę na stole kuchennym.
Pozdrawiam,
Kasia
dodany przez Szyciownik @ 2 marca 2018 o 21:23. #
Bardzo klimatyczny kącik. Muszę pomyśleć, aby u siebie w mieszkaniu stworzyć taka moja oazę. Pozdrawiam i dziękuje za wpis.
dodany przez Kamila @ 2 marca 2018 o 22:17. #
ciakawe inspiracje, dobrze wiedziec o tym kolorze zielonym i niebieskim, ja tez mam biurko z ikei. Pozdrawiam
http://www.meganlike.blogspot.com
dodany przez http://www.meganlike.blogspot.com @ 3 marca 2018 o 05:14. #
Gosiu,
Śliczny kącik. Uwielbiam taki styl! ;)
Czy mogłabyś zdradzić skąd jest złoty świecznik?
Pozdrawiam!
dodany przez Aneta @ 3 marca 2018 o 08:13. #
H&M Home :)
dodany przez Gosia @ 3 marca 2018 o 16:38. #
To białe krzesło jest wygodne???Każdy to pracuje wiele godzi wie,że kręgosłup wysiadłby po tygodniu. Gosiu to co proponujesz nie jest biurem, ale kącikiem do pracy na parę chwili.
dodany przez Ola @ 3 marca 2018 o 09:51. #
Chciałabym zgłosić błąd. Blog Our Food Stories nie jest skandynawski, tylko prowadzony przez dwie panie z Berlina. Prawda jest to, iż kochają obie skandynawski styl wnętrzarski, ale są one Niemkami.
dodany przez Jadwiga @ 3 marca 2018 o 10:12. #
Faktycznie ?
dodany przez Gosia @ 3 marca 2018 o 16:38. #
Gosiu, pytanie z innej beczki. Skad jest grafika Nowego Yorku widoczna na jednym ze zdjec?
Pozdrawiam?
dodany przez Magdalena @ 3 marca 2018 o 10:27. #
Gosiu, za kazdym razem kiedy obserwuje Twoje mieszkanie widze ładne doniczkowe kwiaty. Masz kociaki, wiec prosze doradź co to za rosliny.:) Wlaśnie mebluje swoje pierwsze mieszkanie. Moja kotka niestety podjada zielone rosliny a kociej trawy nie ruszy. Chcialabym wprowadzic troche zieleni ale bezpiecznej dla futrzaka:)
dodany przez Jola @ 3 marca 2018 o 10:28. #
Dzięki, na pewno się przyda! :)
dodany przez Maria @ 3 marca 2018 o 12:58. #
To biurko nie nadaje się do długiej pracy. Jest dla Ciebie za niskie, przez co garbisz się i jestza małe, przez co musiałaś ustawić laptopa z boku, co będzie u Ciebie powodowało nienaturalny skręt karku i całej sylwetki. Po kilkugodzinnym siedzeniu przy takim biurku będziesz cała obolała. Miejsce pracy, które zorganizowałaś jest bardzo estetyczne, ale w ogóle niepraktyczne.
dodany przez Kama @ 3 marca 2018 o 14:27. #
Też o tym pomyślałam… Zero ergonomii… Piękne ale kompletnie niepraktyczne.
dodany przez Marta @ 3 marca 2018 o 21:46. #
a mnie spodobała się ta osłonka na kwiatka, skąd jest?
dodany przez magda @ 3 marca 2018 o 15:18. #
Dzisiaj praca zdalna staje się coraz bardziej popularna i dlatego zgodzę się z tym,że warto stworzyć sobie takie przyjazne miejsce do codziennych zajęć! I to z tego co wynika z Pani wpisu,można to zrobić całkiem przystępnie i nie za wygórowaną cenę…
Bardzo miło i przytulnie o wygląda ;)
dodany przez Iwo @ 3 marca 2018 o 17:50. #
Takie krzesło przy wielogodzinnej pracy to samobójstwo!!
dodany przez Sylwia @ 3 marca 2018 o 21:10. #
Kącik cieszy oko, ale… rzeczywiście jak dziewczyny pisały wcześniej nie jest zbyt ergonomiczny, szczególnie krzesło niedostosowane do długiej pracy przy biurku. Dla mnie kompletnie taki kącik się by nie nadał, bo pracuję zdalnie na cały etat. Mam dwa ogromne biurka zawalone artykułami, więc prezentowany stolik jest zdecydowanie za mały. Nie mniej jednak to Tobie ma być wygodnie i sama najlepiej wiesz jak długo i często pracujesz i co się u Ciebie sprawdzi:).
Mam jeszcze uwagę do rady, aby w wolnej chwili przeglądać komórkę…gotowa recepta na wadę wzroku i/lub jej pogłębienie!!! Raz na godzinę przez ok. 10 min. Trzeba patrzeć w dal – najlepiej przez okno i najlepiej na zieloną trawę. NIGDY (!) W ramach przerwy nie na smartphona, bo patrzymy ciągle z bliska (komputer/książka/telefon) i oko nie ma możliwości “treningu”, do zmiany, a ponadto wpatrywanie się w jakikolwiek ekran znacznie pogarsza sprawę.
dodany przez Emily @ 4 marca 2018 o 11:11. #
Taki kącik pokazywała już Kasia. Nie wyobrażam sobie siedzenia przez 8 – 10 h w tym miejscu. Szerokość blatu nie jest dopasowana do Twojego wzrostu, a krzesło… no cóż.
dodany przez Yyy @ 4 marca 2018 o 13:47. #
Coz, czasem czlowiek odnosi wrazenie, ze Gosia stara sie byc Kasia – kopiowac jej gust, sposob zycia, ubierania, urzadzanie wnetrz. Gosiu, badz soba. Kasia wystarczy jedna!
dodany przez MagdalenaT @ 4 marca 2018 o 18:49. #
Niby ladnie ale.. kolejne wnetrze jakby z jednej serii. Pomalu zaczyna mnie nudzic i meczyc ten minimalizm wnetrzarski. Za malo tu indywidualnosci wlasciciela. to moglby byc kacik u…kogokolwiek. Zastrzezenia tez mam co do wielkosci biureczka – to nie jest biurko do porzadnej pracy. Za maly blat, za malo miejsca wokol na papiery, dlugopisy, olowki, pamieci, Nie ma miejsca na drukarke, nie ma miejsca na dokumenty – a prosze uwierzyc, czasem przydalyby sie i wydrukowane kopie. Przy takim blaciku to ja sobie moge porannie kawe wypic i internet przejrzec, ale nic wiecej. O krzesle juz nawet nie wspominam – bardzo ono ladne, ale nei nadaje sie do wielogodzinnej pracy. Przysiasc na chwile – owszem. Ale nie dla osoby pracujacej przy biurku dzien w dzien po kilka godzin. Jednym slowem – moze i dizajnersko i modnie to wyglada, ale w prawdzwiwym zyciu do kitu.
dodany przez MagdalenaT @ 4 marca 2018 o 18:47. #
Ogromna różnica! przy odbobinie kreatywności można otrzymać świetny efekt, nie wydając dużo pieniędzy
dodany przez Lifestyle coach @ 5 marca 2018 o 13:03. #
Dlaczego nie działa kod rabatowy do grafik? Przecież jest 08 marca, tzn.jeszcze powinno być aktualne ? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
dodany przez Marta @ 8 marca 2018 o 20:26. #
Cześć Gosiu!
Przepiękny kącik, szczególnie plakat przypadł mi do gustu tak mocno że wybrałam aż 3 plakaty z ich strony. Niestety kod rabatowy nie działa, czy na pewno to sale50? Zdaję sobie sprawę że piszę w ostatnim momencie, ale liczę że może jeszcze siedzisz przy komputerze :),
Gorąco pozdrawiam,
Alicja
dodany przez Alicja @ 8 marca 2018 o 22:52. #
Gosiu a skąd koszykowa osłonka kwiatka doniczkowego ?
dodany przez justyna @ 13 marca 2018 o 13:52. #